Bij deze dan even een kleine update. :thumbup Ik zit niet stil, 't gaat lekker zo.
Heb vanmorgen m'n frame waarop de carrosserie komt te rusten op kunnen halen. Heb hem direct in de roeststop gezet en vervolgens zilver gespoten. Zo moet ie wel een kale carrosserie kunnen dragen.
Verder ben ik deze week begonnen met het dakje wat boven de voorstoelen zit. Zeg maar het 'targa-dakje'. Zat één kleine beschadiging aan de binnenkant waar de haak komt waarmee je het dakje vast klemt. Hier zaten scheuren in. Deze heb ik eruit geslepen, gepolyesteerd en daarna in de plamuur gezet. Dus is weer geschuurd en bijna klaar. De hemelbekleding heb ik eruit getrokken want hier komt grijs alcantara in. :angel
Aan de buitenkant van dit dakje zaten minimale beschadigingen. Ook dit heb ik in de plamuur gezet, maar moet nog even geschuurd worden.
Verder is de binnenkant van die grote polyesterkap zo goed als klaar. Hij moet nog even in de spuitplamuur en dan kan ik de laatste putjes in de afwerkingsplamuur zetten en dan is ie klaar. Dan wordt ie zwart gespoten. Dan kan ik verder met de buitenkant van deze kap.
De deuren wordt ook nog wat... De rechterdeur is eigenlijk een maan landschap. Hier heb ik een nieuw overzetstuk voor. Van de linkerdeur moet ik die pinnetjes nog even afslijpen. Hier zaten de stootstrips op. Dit maak ik gewoon strak. Dus afslijpen, in de primer en vervolgens plamuren. :thumbup
Verder verkeerd de bodem in nieuwstaat. Ik moet alleen de bodem nog even mooi glad maken want overal zit nog van dat vieze bruine haar van het isolatie-materiaal onder de vloerbedekking. Maar het ziet er werkelijk tip-top uit. :wors