G groenetijger Komt hier geregeld 14 jan 2011 #22 Goedkoopste manier; middendemper er tussenuit slijpen, stuk pijp er tussen lassen. Kost je een tientje of 3/4 gemiddeld
Goedkoopste manier; middendemper er tussenuit slijpen, stuk pijp er tussen lassen. Kost je een tientje of 3/4 gemiddeld
G groenetijger Komt hier geregeld 14 jan 2011 #23 Goedkoopste manier; middendemper er tussenuit slijpen, stuk pijp er tussen lassen. Kost je een tientje of 3/4 gemiddeld
Goedkoopste manier; middendemper er tussenuit slijpen, stuk pijp er tussen lassen. Kost je een tientje of 3/4 gemiddeld
D Dominic Loopt hier de deur plat 14 jan 2011 #24 ik heb een remus middendemper.. dan is het geluid een stuk zwaarder zonder dat het echt irritant is.. bij lage toeren hoor je alleen dat diepere en als je flink je toeren ingaat dan wordt ie nog mooier
ik heb een remus middendemper.. dan is het geluid een stuk zwaarder zonder dat het echt irritant is.. bij lage toeren hoor je alleen dat diepere en als je flink je toeren ingaat dan wordt ie nog mooier
D Dominic Loopt hier de deur plat 14 jan 2011 #26 ik heb een remus middendemper.. dan is het geluid een stuk zwaarder zonder dat het echt irritant is.. bij lage toeren hoor je alleen dat diepere en als je flink je toeren ingaat dan wordt ie nog mooier
ik heb een remus middendemper.. dan is het geluid een stuk zwaarder zonder dat het echt irritant is.. bij lage toeren hoor je alleen dat diepere en als je flink je toeren ingaat dan wordt ie nog mooier
F Fearless Forumbewoner 14 jan 2011 #28 Geluid wordt niet gemeten met de apk (die regel komt er nog wel!) Als de uitlaat geheel gasdicht is over de lengte is het prima goed okeeejjj
Geluid wordt niet gemeten met de apk (die regel komt er nog wel!) Als de uitlaat geheel gasdicht is over de lengte is het prima goed okeeejjj
U utregone Post best veel 14 jan 2011 #29 Misschien een stomme vraag, maar als je de middendemper vervangt, heb je dan nog wel de katalysator?
F Fearless Forumbewoner 14 jan 2011 #30 Geluid wordt niet gemeten met de apk (die regel komt er nog wel!) Als de uitlaat geheel gasdicht is over de lengte is het prima goed okeeejjj
Geluid wordt niet gemeten met de apk (die regel komt er nog wel!) Als de uitlaat geheel gasdicht is over de lengte is het prima goed okeeejjj
D Dominic Loopt hier de deur plat 14 jan 2011 #31 jep.. die zit er weer net voor (apart deel) kunt ook een kat vervanger erop zetten..
U utregone Post best veel 14 jan 2011 #32 Misschien een stomme vraag, maar als je de middendemper vervangt, heb je dan nog wel de katalysator?
U utregone Post best veel 14 jan 2011 #33 Oké thnx Ben in dat opzicht niet zo technisch Is de middendemper makkelijk te vervangen?
D Dominic Loopt hier de deur plat 14 jan 2011 #34 jep.. die zit er weer net voor (apart deel) kunt ook een kat vervanger erop zetten..
D Dominic Loopt hier de deur plat 14 jan 2011 #35 mwa.. ff de einddemper eraf en achter de kat losmaken.. zijn 4 boutjes en 4 rubbers die los moeten.. wel opletten dat ie vrij vast kan zitten en dat je m er goed recht terug hangt anders gaat ie rammelen in een bocht..
mwa.. ff de einddemper eraf en achter de kat losmaken.. zijn 4 boutjes en 4 rubbers die los moeten.. wel opletten dat ie vrij vast kan zitten en dat je m er goed recht terug hangt anders gaat ie rammelen in een bocht..
U utregone Post best veel 14 jan 2011 #36 Oké thnx Ben in dat opzicht niet zo technisch Is de middendemper makkelijk te vervangen?
D Dominic Loopt hier de deur plat 14 jan 2011 #37 mwa.. ff de einddemper eraf en achter de kat losmaken.. zijn 4 boutjes en 4 rubbers die los moeten.. wel opletten dat ie vrij vast kan zitten en dat je m er goed recht terug hangt anders gaat ie rammelen in een bocht..
mwa.. ff de einddemper eraf en achter de kat losmaken.. zijn 4 boutjes en 4 rubbers die los moeten.. wel opletten dat ie vrij vast kan zitten en dat je m er goed recht terug hangt anders gaat ie rammelen in een bocht..
F Fearless Forumbewoner 14 jan 2011 #39 Einddemper los halen kon nog wel eens lastig worden voor een leek. Het is een buis over een andere buis geschoven. Dat zit vast geroest en door dat er een klem omheen gezeten hebt zit dat dus muurvast. Goed inspuiten en een paar keer kloppen met een hamer, en eventueel warm stoken met een brander. Heb op het werk een luchtbeitel liggen die ik er voor gebruik...maar die heeft niet iedereen thuis
Einddemper los halen kon nog wel eens lastig worden voor een leek. Het is een buis over een andere buis geschoven. Dat zit vast geroest en door dat er een klem omheen gezeten hebt zit dat dus muurvast. Goed inspuiten en een paar keer kloppen met een hamer, en eventueel warm stoken met een brander. Heb op het werk een luchtbeitel liggen die ik er voor gebruik...maar die heeft niet iedereen thuis