Wim, heb vandaag het probleem opgelost, Blokken zijn niet gelijkmatig gesleten, waardoor ik bij de rem indrukken eerst de blokken scheef duwde, waardoor ze helemaal de schijf raakte, tweede keer remde dus beter. Nu hebben de blokken vermoedelijk niet goed gemonteerd gezeten, omdat de klemetjes er niet goed hebben opgezeten. Deze heb ik een paar dagen terug goed gedaan en daarna is het remprobleem begonnen.