X xanquezer Post best veel 30 dec 2011 #3.463 Snowflake! die ken ik, heb ik ook nog in gereden dikke 9!
K KadAstra-EF Forumbewoner 30 dec 2011 #3.465 Heel mooi zo, ik geef je toch een 10 voor deze plaat ! Vooral de achtergrond spreekt mij aan. Rik
T trashmetal Forumbewoner 30 dec 2011 #3.467 Oewww, zou ik dat ook in mn astra kunnen proppen? hahaha dikke 9, als ie er bij mij in zou hangen een 10 :jerry
Oewww, zou ik dat ook in mn astra kunnen proppen? hahaha dikke 9, als ie er bij mij in zou hangen een 10 :jerry
S soepkiepe Forumbewoner 30 dec 2011 #3.468 1e keer volgens mij dat ik dit cijfer geef. maar deze is echt wel een zware 10 waard. zo op deze foto komen de velgen er niet zo mooi uit als in het topic waar je om de shop vraagt.. maar alsnog een super ding
1e keer volgens mij dat ik dit cijfer geef. maar deze is echt wel een zware 10 waard. zo op deze foto komen de velgen er niet zo mooi uit als in het topic waar je om de shop vraagt.. maar alsnog een super ding
F Fearless Forumbewoner 30 dec 2011 #3.476 een giffie altijd leuk...goeie manier om veel te laten zien. 8.5 Mijne is speciaal voor de decembermaandjes.... :jerry
een giffie altijd leuk...goeie manier om veel te laten zien. 8.5 Mijne is speciaal voor de decembermaandjes.... :jerry
K KadAstra-EF Forumbewoner 30 dec 2011 #3.479 wasbord, wasrekkie, wat is de volgende ? Jij een 8 voor het geheel :thumbup Rik