D drempelvrees Komt hier geregeld 16 okt 2011 #3.167 respect voor de kilometerstand van de astra :thumb 9
S soepkiepe Forumbewoner 9 mrt 2012 #3.171 whahaha komen eerst alleen voorop later denk ik ook wel achterop. nadeel is dat ik het wel "stoer" vind staan met 14 inch voorop en 13 inch achterop! dan staat ie wat voor over. moet maar eens een verlagings setje aan de voorkant op denk ik hahah, alleen dat gaat me me bumper kosten 9 weer voor jou.
whahaha komen eerst alleen voorop later denk ik ook wel achterop. nadeel is dat ik het wel "stoer" vind staan met 14 inch voorop en 13 inch achterop! dan staat ie wat voor over. moet maar eens een verlagings setje aan de voorkant op denk ik hahah, alleen dat gaat me me bumper kosten 9 weer voor jou.
K KadAstra-EF Forumbewoner 9 mrt 2012 #3.172 7. Ben benieuwd hoe de stalen LM velgen staan bij je wagen Soepkip. !! Rik
A astraTD Forumbewoner 9 mrt 2012 #3.174 Auto staat bij de grenspaal :jerry Dank u :thumbup 8,5 :angel
K KadAstra-EF Forumbewoner 9 mrt 2012 #3.175 Maar wel een mooie !!! Tja, je kunt wel zeggen dat Maastricht verderop ligt maar zo te zien kan het net zo goed mijn dorp zijn. Toch een 9, dat verdien je wel. Rik
Maar wel een mooie !!! Tja, je kunt wel zeggen dat Maastricht verderop ligt maar zo te zien kan het net zo goed mijn dorp zijn. Toch een 9, dat verdien je wel. Rik
S sjouke Hoort bij de inboedel 23 okt 2011 #3.177 leuk maar doe mij toch maar een blitz ... dus een 7
K KadAstra-EF Forumbewoner 23 okt 2011 #3.179 Een Manta, altijd goed voor een 9. Wat voor kleur het ook heeft. Rik