S Stender Hoort bij de inboedel 5 mrt 2010 #1.541 Zeer mooie Vectra! 9,5 (beter maak je het platje iets groter) :kewlpics
E Emiel-Manta Hoort bij de inboedel 6 mrt 2010 #1.543 netjes, jammer dat je 'm van pf hebt geript een 7!
M michiel026 Komt hier geregeld 6 mrt 2010 #1.544 origineel gepost door Emiel-Manta netjes, jammer dat je 'm van pf hebt geript een 7! hoezo hebt geript die is van ze eigen:wtf een 8 voorje manta jongeh!
origineel gepost door Emiel-Manta netjes, jammer dat je 'm van pf hebt geript een 7! hoezo hebt geript die is van ze eigen:wtf een 8 voorje manta jongeh!
K kapelleboer Komt hier geregeld 6 mrt 2010 #1.545 origineel gepost door michiel026 origineel gepost door Emiel-Manta netjes, jammer dat je 'm van pf hebt geript een 7! hoezo hebt geript die is van ze eigen:wtf een 8 voorje manta jongeh! ja die zijn van mij zelf heb ze daar alleen maar geupload omdat je dan een normale grote avatar hebt:wtf new kids 7
origineel gepost door michiel026 origineel gepost door Emiel-Manta netjes, jammer dat je 'm van pf hebt geript een 7! hoezo hebt geript die is van ze eigen:wtf een 8 voorje manta jongeh! ja die zijn van mij zelf heb ze daar alleen maar geupload omdat je dan een normale grote avatar hebt:wtf new kids 7
M mbvectrav6 Post best veel 6 mrt 2010 #1.546 origineel gepost door Stender Zeer mooie Vectra! 9,5 (beter maak je het platje iets groter) :kewlpics Klikkie doen ---> http://i260.photobucket.com/albums/ii29/mbvectrav6/blackvechd.jpg Een 7.5 voor je PF avatarking:
origineel gepost door Stender Zeer mooie Vectra! 9,5 (beter maak je het platje iets groter) :kewlpics Klikkie doen ---> http://i260.photobucket.com/albums/ii29/mbvectrav6/blackvechd.jpg Een 7.5 voor je PF avatarking:
E Emiel-Manta Hoort bij de inboedel 6 mrt 2010 #1.547 origineel gepost door michiel026 origineel gepost door Emiel-Manta netjes, jammer dat je 'm van pf hebt geript een 7! hoezo hebt geript die is van ze eigen:wtf een 8 voorje manta jongeh! nee, weet wel dat ze van hemzelf zijn, enkel krijg je dat pf logo in beeld wanneer je een afbeelding kopieerd van die site naar een ander, dat is wat ik bedoelde kleine tip mss, op www.imageshack.us zit een automatische afbeeldingverkleiner die je zelf naar de juiste grootte aan kunt passen.. :thumbup OT: Nice Vec! 9!
origineel gepost door michiel026 origineel gepost door Emiel-Manta netjes, jammer dat je 'm van pf hebt geript een 7! hoezo hebt geript die is van ze eigen:wtf een 8 voorje manta jongeh! nee, weet wel dat ze van hemzelf zijn, enkel krijg je dat pf logo in beeld wanneer je een afbeelding kopieerd van die site naar een ander, dat is wat ik bedoelde kleine tip mss, op www.imageshack.us zit een automatische afbeeldingverkleiner die je zelf naar de juiste grootte aan kunt passen.. :thumbup OT: Nice Vec! 9!
H hanskadett Loopt hier de deur plat 10 mrt 2010 #1.551 sorry maar vind new kids weer een beetje passe maar omdat ik er nog steeds mee kan lachen toch een 7
F Flowerpower Komt weleens kijken 10 mrt 2010 #1.556 origineel gepost door michiel026 ik zie der weining van een 6 welkom trouwens zo is mijn avatar beter te zien het is astra f station 1.6 16v
origineel gepost door michiel026 ik zie der weining van een 6 welkom trouwens zo is mijn avatar beter te zien het is astra f station 1.6 16v
B brobbel1 Loopt hier de deur plat 10 mrt 2010 #1.557 leuke astra 7 heb zelf ook ff een nieuwe avator genomen. was tijd voor wat nieuws en anders. hopelijk bevalt hij.
leuke astra 7 heb zelf ook ff een nieuwe avator genomen. was tijd voor wat nieuws en anders. hopelijk bevalt hij.