S sjouke Hoort bij de inboedel 4 jul 2009 #981 blijft een mooie foto ... kom er zelf ook geregeld (vlb LWD dan) maar ja dan met me vivaro he dus ... wordt hem niet voor mij anyways een 8 :thumbup
blijft een mooie foto ... kom er zelf ook geregeld (vlb LWD dan) maar ja dan met me vivaro he dus ... wordt hem niet voor mij anyways een 8 :thumbup
S sjouke Hoort bij de inboedel 5 jul 2009 #983 hoezo neigt ... dat is ze al en ja VECTRA B een 9 :jerry
S Stender Hoort bij de inboedel 5 jul 2009 #985 Zeer mooie velgen icm met die kleur, 9 ff mijn nieuwe plaatje proberen :kewlpics
S sjouke Hoort bij de inboedel 5 jul 2009 #990 tis de deur / handgreep van een astra F ... voor jouw een 7,5 :thumbup
C cornel Komt weleens kijken 5 jul 2009 #992 een volle 9 wel vaak dezelfde personen die hier reageren
E Emiel-Manta Hoort bij de inboedel 7 jul 2009 #996 strakke hoek, plaatje op zich alleen wat klein.. 8 :thumbup
S Stender Hoort bij de inboedel 7 jul 2009 #997 Is ook een gave Manta, B1 lijkt het? Is beter dan je vorige plaatje 9
E Emiel-Manta Hoort bij de inboedel 7 jul 2009 #998 wel he hij's van '78, dus b1 ja vind ik persoonlijk ook mooier als de dubbele grille tja nogmaals een 8,5 voor die van jou :wors
wel he hij's van '78, dus b1 ja vind ik persoonlijk ook mooier als de dubbele grille tja nogmaals een 8,5 voor die van jou :wors
S Stender Hoort bij de inboedel 7 jul 2009 #999 Wanneer ga je je deur overspuiten? cijfer 2 posts terug, en ik moet echt mijn plaatje in orde maken want die lijnen zijn lelijk :hmmz
Wanneer ga je je deur overspuiten? cijfer 2 posts terug, en ik moet echt mijn plaatje in orde maken want die lijnen zijn lelijk :hmmz
E Emiel-Manta Hoort bij de inboedel 8 jul 2009 #1.000 haha, alleen bij de deur blijft hiet niet, wordt deze zomer helemaal uit elkaar gehaald, gelast, gestraald, en opnieuwd gespoten jou cijfer ook weer een 8,5 he, lijnen zijn idd wat hakkelig.. maar fatsoenlijk afbeeldingen verkleinen is ook k*t.. (vind ik dan, als non-pc meneertje)
haha, alleen bij de deur blijft hiet niet, wordt deze zomer helemaal uit elkaar gehaald, gelast, gestraald, en opnieuwd gespoten jou cijfer ook weer een 8,5 he, lijnen zijn idd wat hakkelig.. maar fatsoenlijk afbeeldingen verkleinen is ook k*t.. (vind ik dan, als non-pc meneertje)