R rpjverhoev Post best veel 21 jan 2009 #582 een banaan manta!! een dikke 9(omdat het en enkel sleufs-manta is)
R rpjverhoev Post best veel 21 jan 2009 #586 mooi wijds uitzicht!! jammer dat er een blauwe vlek opzit:jerry haha gave corsa eeeeeeeeeeeeen ....... 8
mooi wijds uitzicht!! jammer dat er een blauwe vlek opzit:jerry haha gave corsa eeeeeeeeeeeeen ....... 8
R rpjverhoev Post best veel 23 jan 2009 #588 haha ernie heb jij net in je visier gehad:jerry:jerry mooi klapgeweertje..scherpschutter?? wat mij betreft een 9.5
haha ernie heb jij net in je visier gehad:jerry:jerry mooi klapgeweertje..scherpschutter?? wat mij betreft een 9.5
H Henk042 Komt hier geregeld 25 jan 2009 #597 origineel gepost door rpjverhoev haha ernie heb jij net in je visier gehad:jerry:jerry mooi klapgeweertje..scherpschutter?? wat mij betreft een 9.5 Klopt!! Erg leuke hobby. :wub leuk gemaakt plaatje!! een 9
origineel gepost door rpjverhoev haha ernie heb jij net in je visier gehad:jerry:jerry mooi klapgeweertje..scherpschutter?? wat mij betreft een 9.5 Klopt!! Erg leuke hobby. :wub leuk gemaakt plaatje!! een 9
H Henk042 Komt hier geregeld 26 jan 2009 #599 origineel gepost door Robbie1974 Doet me denken aan The A-Team zo'n geweer... zo voelt het bij tijd en wijle ook 8.5 voor je avator.
origineel gepost door Robbie1974 Doet me denken aan The A-Team zo'n geweer... zo voelt het bij tijd en wijle ook 8.5 voor je avator.
C cornel Komt weleens kijken 26 jan 2009 #600 Het is wel een grote!?!? toch niet te compensatie van iets in iedergeval wel een dikke 8