C corsajeroen Komt weleens kijken 20 nov 2008 #444 goede herinnering aan corsa A en deze ziet goed uit 8,5
F freek corsa Hoort bij de inboedel 20 nov 2008 #448 mooie C, ik wil er later ook 1 hebben :thumbup 8 :thumbup
J JOZO Loopt hier de deur plat 20 nov 2008 #450 origineel gepost door lady_M_online Mooi plaatje zo met die molen! 8,5 is ie niet mooer geworden dan? origineel gepost door lady_M_online 'Zie pagina 15' Dikke bak! En een molennnn:angel 8.5!
origineel gepost door lady_M_online Mooi plaatje zo met die molen! 8,5 is ie niet mooer geworden dan? origineel gepost door lady_M_online 'Zie pagina 15' Dikke bak! En een molennnn:angel 8.5!
F freek corsa Hoort bij de inboedel 20 nov 2008 #451 origineel gepost door corsajeroen hmmm mis keertje dagje ruilem met jou A 8.5 Ik leen m'n auto liever niet uit, maar een C corsa is wel heel erg leuk :thumbup Met mijn auto valt eigenlijk ook niet meer normaal te rijden, hij is een beetje te race klaar gemaakt Sorry voor het offtopic -offtopic
origineel gepost door corsajeroen hmmm mis keertje dagje ruilem met jou A 8.5 Ik leen m'n auto liever niet uit, maar een C corsa is wel heel erg leuk :thumbup Met mijn auto valt eigenlijk ook niet meer normaal te rijden, hij is een beetje te race klaar gemaakt Sorry voor het offtopic -offtopic
C corsajeroen Komt weleens kijken 20 nov 2008 #452 haha ja das juist goed als ik ooit nog es tijd over heb wil ik er ook aan gaan beginnen mja eerst ffies andere dingen
haha ja das juist goed als ik ooit nog es tijd over heb wil ik er ook aan gaan beginnen mja eerst ffies andere dingen
O opel_omega_steinmetz Post best veel 30 nov 2008 #455 Ondank mijn niet zoon grote voorkeur voor Vectra, Toch een dikke 8, gezien de kleur velgen en moter
S sjouke Hoort bij de inboedel 1 dec 2008 #458 mooie foto ... jammer dat het een C is .... niet me favo sorry ... een 7,5
E Emiel-Manta Hoort bij de inboedel 1 dec 2008 #460 nice foto! jammer dat de pixxels gek zijn gaan doen bij het verkleinen.. 8!