A Astraman Hoort bij de inboedel 3 dec 2008 #481 :thumbup Thanks, jij een 10, kvind dat wel goed gedaan met die opels die zo uitlichten, mooi werk.
B .B4R7. Loopt hier de deur plat 3 dec 2008 #483 @ Astraman de meeste zijn ook nog eens modelauto'tjes maar is wel veel werk maar wel leuk @ Asci, nog steeds een errug vette bak! dus ook nog steeds een 9
@ Astraman de meeste zijn ook nog eens modelauto'tjes maar is wel veel werk maar wel leuk @ Asci, nog steeds een errug vette bak! dus ook nog steeds een 9
G GTS Power Hoort bij de inboedel 4 dec 2008 #485 nette foto zo in de sneeuw:thumbup en strakke astra. een 9
S sjouke Hoort bij de inboedel 5 dec 2008 #488 origineel gepost door JimNuman 9,5 :wors Als ze blond haar had gehad was het een 10 geweest hahaha Gr.Jim sorry ik heb meer met brunnettes :wub een Vec C1 mooi :thumbup maar ik vind de C2 of mooier een 8
origineel gepost door JimNuman 9,5 :wors Als ze blond haar had gehad was het een 10 geweest hahaha Gr.Jim sorry ik heb meer met brunnettes :wub een Vec C1 mooi :thumbup maar ik vind de C2 of mooier een 8
D Daily Post Lid 7 dec 2008 #489 De vectra's 8,5:wub En uh @ sjouke.... volgens mij zit je op iedere pagina al op een gemiddelde van 9+ maar na het kijken van tig herhalingen op net 5, de 8 seisoenen die hier thuis liggen, ik nu ook wel een beetje gecharmed ben....:sleeping een uh.... ach :wtf een 9+ :wub Als er geen vrouwen in zaten keken we er ook niet naar..
De vectra's 8,5:wub En uh @ sjouke.... volgens mij zit je op iedere pagina al op een gemiddelde van 9+ maar na het kijken van tig herhalingen op net 5, de 8 seisoenen die hier thuis liggen, ik nu ook wel een beetje gecharmed ben....:sleeping een uh.... ach :wtf een 9+ :wub Als er geen vrouwen in zaten keken we er ook niet naar..
S sjouke Hoort bij de inboedel 7 dec 2008 #490 da d8 ik .... (blijft gewoon een lekker ding vinnik ) anyways Garfield ... HUMOR .... 8,5
C carlover Komt hier geregeld 7 dec 2008 #491 ...............10-............................ je moet toch wat he.
H Henk042 Komt hier geregeld 8 dec 2008 #494 origineel gepost door asci 2000 mooie avatar henk een negen voor deze windbuks Ben der ook heel trots op, is cugir ssg97 cal .308 win. Alleen voor de sport uiteraard. Mooie ava trouwens 9.5
origineel gepost door asci 2000 mooie avatar henk een negen voor deze windbuks Ben der ook heel trots op, is cugir ssg97 cal .308 win. Alleen voor de sport uiteraard. Mooie ava trouwens 9.5
I imported_Gsifreak Loopt hier de deur plat 8 dec 2008 #498 Een mooie vectra gts:wors 9 *ps Groningen woon je?
B brobbel1 Loopt hier de deur plat 9 dec 2008 #499 mooie cali. ook leuk gemaakt de alles bij elkaar 9