S shrek83 Komt weleens kijken 6 jul 2014 #1 Hallo, Telken als mijn deuren van slot zijn hoor ik om de bepaalde tijd een geratel rechts voor in me auto. Heeft iemand een idee wat dat kan zijn? Het gaat om een opel vectra c2 station.
Hallo, Telken als mijn deuren van slot zijn hoor ik om de bepaalde tijd een geratel rechts voor in me auto. Heeft iemand een idee wat dat kan zijn? Het gaat om een opel vectra c2 station.
S shrek83 Komt weleens kijken 6 jul 2014 #2 En zijn dat dure reparatie en is dat eventueel zelf tedoen? Alvast bedankt
D DennisD Post best veel 6 jul 2014 #3 Is goed zelf te doen, alleen een beetje een priegel werkje om 1 van de boutjes los te krijgen.
S shrek83 Komt weleens kijken 6 jul 2014 #4 Oke en waar zit hij verstopt want ik word best gek van dat geratel hoor ut zels als ik op lig en de auto staat stil op de oprit
Oke en waar zit hij verstopt want ik word best gek van dat geratel hoor ut zels als ik op lig en de auto staat stil op de oprit
D DennisD Post best veel 7 jul 2014 #5 Hier staat de how to inclusief de nummers die je nodig hebt om een nieuwe te bestellen. http://www.opel-forum.nl/viewtopic.php?f=6&t=169302" onclick="window.open(this.href);return false;
Hier staat de how to inclusief de nummers die je nodig hebt om een nieuwe te bestellen. http://www.opel-forum.nl/viewtopic.php?f=6&t=169302" onclick="window.open(this.href);return false;
S shrek83 Komt weleens kijken 8 jul 2014 #6 Oke nou ik hoorde vanmorge van me vrouw dat ut geluid weer weg is wel vreemd
C chevy vectra 3.2 v6 Komt weleens kijken 8 jul 2014 #7 Ik denk dat het een ratelslang was die nu een ander onderkomen heeft gevonden :thumb
Tech 1 Komt weleens kijken 8 jul 2014 #8 Bij mij heb ik soms ook soms geratel uit de omgeving van de radio,het lijkt wel of sommige cd's niet helemaal in balans zijn :hmmz Begint ook te ratelen als je de auto op contact zet/of uit :???: lijkt wel op onbalans tijden op gang komen/afremmen van de cd, speelt verder wel normaal af . Dacht ook eerst aan de stelmotortjes,maar zonder cd in de radio is het weg.
Bij mij heb ik soms ook soms geratel uit de omgeving van de radio,het lijkt wel of sommige cd's niet helemaal in balans zijn :hmmz Begint ook te ratelen als je de auto op contact zet/of uit :???: lijkt wel op onbalans tijden op gang komen/afremmen van de cd, speelt verder wel normaal af . Dacht ook eerst aan de stelmotortjes,maar zonder cd in de radio is het weg.