Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@jannick wrote:bij de astra h moet je de wagen ontgrendelen en dan terug de ontgrendel toets op je sleuten blijven induwen dan gaan ramen open gaar zolang je drukt en om je ramen te sluiten het zelfde maar dan vergrendelen drukken ik weet niet als het ook zo gaat bij de astra gbij mij niet...
nee maar ik zeg net toch dat we de ramen al gereset hebben dus helemaal open en vastblijven houden en helemaal dicht en vast blijven houden tot ie zo een klikje geeft
zou de auto door det doorverbindje het automatisch dichtgaan miss uitschakelen ofzo want het zijn 2 auto's die tegelijk hetzelfde probleem hebben
Heb je je accupolen laatste tijd los gehad? Loshalen raam helmaal open raam helemaal dicht. En alles werkt weer. Waarschijnlijk je accu leeg of lostghad tusendoor.
Dit adres stond hier eerder in deze topic, hier heb ik een raammodule besteld.
Tot op heden moet hij nog steeds binnenkomen....
heet die kerel toevallig a appeldorn? want bij hem had ik laatst ook zo'n ding besteld. 14 euro incl verzendkosten. gewoon 2 dagen later in huis, maar heb hem nog niet ingebouwd. Baas J had hem daar ook besteld en liet weten dat het gewoon perfect werkte. Dus het zit vast wel goed.
nee maar ik zeg net toch dat we de ramen al gereset hebben dus helemaal open en vastblijven houden en helemaal dicht en vast blijven houden tot ie zo een klikje geeft
zou de auto door det doorverbindje het automatisch dichtgaan miss uitschakelen ofzo want het zijn 2 auto's die tegelijk hetzelfde probleem hebben
Dit adres stond hier eerder in deze topic, hier heb ik een raammodule besteld.
Tot op heden moet hij nog steeds binnenkomen....
heet die kerel toevallig a appeldorn? want bij hem had ik laatst ook zo'n ding besteld. 14 euro incl verzendkosten. gewoon 2 dagen later in huis, maar heb hem nog niet ingebouwd. Baas J had hem daar ook besteld en liet weten dat het gewoon perfect werkte. Dus het zit vast wel goed.
bij die kerel heb ik hem ook besteld gehad, alleen nog niet ingebouwd. het is niet veel meer dan een zelf gefrabriceerde print met een condensator en wat andere dingetjes erop, maar blijkt prima te werken heb ik gehoord.
bij die kerel heb ik hem ook besteld gehad, alleen nog niet ingebouwd. het is niet veel meer dan een zelf gefrabriceerde print met een condensator en wat andere dingetjes erop, maar blijkt prima te werken heb ik gehoord.