De Vectra is nu zo goed als kaal, Airride, wielen, bijna alle chassisdelen zijn verkocht.
Nu nog het interieur en de plasmatellers ed. verkopen, maar dit is gewoon los uit de auto gehaald.
Ondertussen ben ik de eigenaar geworden van een Audi TT Turbo, 180 PK en full options. Het is totaal een andere auto, maar ik beleef er echt plezier aan. En ondertussen begint het ook hier alweer een beetje te kriebelen.
Ik heb de Audio even geupgrade met een Pioneer MVH-8300BT radio, en voor de rest speelt alles via het BOSE systeem in de auto. In de toekomst komt er nog een klein subkistje in te liggen ter ondersteuning van de compo's.
Voor de rest ben ik nu puur bezig om alle kleine zwakke puntjes van deze motor preventief voor te zijn, en heeft de auto ook grote beurt gehad. Nieuwe distributieriem is ook in aantocht en dan kan ik weer fijn knallen. Hij zal erna ook gechipt worden.
Hoewel ik dus nu van Opel af ben gestapt, wil dit niet zeggen dat in de toekomst niet weer een Opel komt, maar deze auto is gewoon ff iets wat ik nu nodig heb persoonlijk. En over een tijdje zien we wel verder.
Gelukkig ziet het er ook naar uit dat ik weer een baan heb, en dan gaat alles goedkomen.
Meetings zal ik aankomend jaar wel weer meer gaan doen, en dat houdt ook in dat ik ondanks mijn Audi, gewoon hier en daar nog een Opelmeeting zal komen bezoeken. Dit vanwege de vele ontstane vriendschappen die ik heb opgedaan