Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
dat verhaal gaat dus al ongeveer het hele jaar rond, hoop niet dat het door gaat maar ja, ze hebben het er inmiddels al zolang over dat ze er wat aan willen doen, tot nu toe nog niks.
ook ik heb wel belang bij een wb vrije auto er bij, zal dan een golfje worden denk ik, maar die dingen zijn haast niet et betalen haha.
dat verhaal gaat dus al ongeveer het hele jaar rond, hoop niet dat het door gaat maar ja, ze hebben het er inmiddels al zolang over dat ze er wat aan willen doen, tot nu toe nog niks.
ook ik heb wel belang bij een wb vrije auto er bij, zal dan een golfje worden denk ik, maar die dingen zijn haast niet et betalen haha.
Als we nog benzine hebben...komt nog dat je (net zoiets zoals in Duitsland al is) bepaalde gebieden niet meer in mag met je niet vervuilende auto Ze zijn al begonnen met vrachtwagens zonder roetfilter.
Als we nog benzine hebben...komt nog dat je (net zoiets zoals in Duitsland al is) bepaalde gebieden niet meer in mag met je niet vervuilende auto Ze zijn al begonnen met vrachtwagens zonder roetfilter.
@Astraman wrote:Als we nog benzine hebben...komt nog dat je (net zoiets zoals in Duitsland al is) bepaalde gebieden niet meer in mag met je niet vervuilende auto Ze zijn al begonnen met vrachtwagens zonder roetfilter.
Ja dat is ook zo'n enorme onzin. Als mijn auto exact hetzelfde was als nu maar dan 2 jaar ouder had ik overal naartoe gekund, maar nu mag dat niet. Hypocriete zooi.