M modfreak Post best veel 29 dec 2014 #41 Zeker een gaaf project. :thumbup Stond ook wel een tijdje op mijn lijstje. zo'n project.
J Jerremy Hoort bij de inboedel 29 dec 2014 #42 Die 3.5 V8 uit o.a. de Rover SD1 3500 ? Is toch een Buick (GM) V8.
J Joe-Kadett Komt weleens kijken 31 dec 2014 #43 ja klopt moet allen nog ff kijken hoe ik uitkom met de rembekrachtiger en er schijnt heel makkelijk 200 pk uit die blokken ken hallen is net mooi het idee is er nu nog ff kijken of het makkelijk te doen is
ja klopt moet allen nog ff kijken hoe ik uitkom met de rembekrachtiger en er schijnt heel makkelijk 200 pk uit die blokken ken hallen is net mooi het idee is er nu nog ff kijken of het makkelijk te doen is
T Transeurope Komt weleens kijken 2 jan 2015 #44 2.8 krukas, andere zuigers, turbo en je krijgt dit https://www.youtube.com/watch?v=0arGMVBQ2X8
M motormuis012 Komt weleens kijken 2 jan 2015 #45 je kunt ook een admiraal motor nemen dat is 5.4 Chevy motor met 204 pk standaard. Ernst
J Joe-Kadett Komt weleens kijken 3 jan 2015 #46 een admiraal motor is nog al zwaar haha zit ik weer met die aslast die tehoog is zal ik al een 1.6 moet vinde zal het net aan gaan haha en dan zou ik em uit een chevy halen zelfde blokken dan ff meer pk die konden wel tot 375 pk haha maar dat wil ik een kadett niet aan doen mijn chevy heeft ook zo een blok de 327
een admiraal motor is nog al zwaar haha zit ik weer met die aslast die tehoog is zal ik al een 1.6 moet vinde zal het net aan gaan haha en dan zou ik em uit een chevy halen zelfde blokken dan ff meer pk die konden wel tot 375 pk haha maar dat wil ik een kadett niet aan doen mijn chevy heeft ook zo een blok de 327
V voyageboy Post best veel 4 jan 2015 #47 heb nog wel een project in de aanbieding, ook kadett c2 sedan aangezien het bij mij ook totaal niet opschiet en er gestoord van word :swear
heb nog wel een project in de aanbieding, ook kadett c2 sedan aangezien het bij mij ook totaal niet opschiet en er gestoord van word :swear
J Joe-Kadett Komt weleens kijken 5 jan 2015 #48 zo erg met je kadett ? weet niet wat je er van wilt maken
V voyageboy Post best veel 6 jan 2015 #49 Eerst weer gewoon een nette strakke auto. En wou hem beetje oldskool racelook geven
J Joe-Kadett Komt weleens kijken 7 jan 2015 #50 oki wil het een beetje lukke na dat ongeluk ? nog een motor swap of dat niet ?
V voyageboy Post best veel 7 jan 2015 #51 nouja als het lasapparaat opgeeft staat et snel stil... maar het ziet er verder nog goed uit, beetje richten maar komt er wel. is uiteindelijk wel de bedoeling denk iets cih achtigs :jerry
nouja als het lasapparaat opgeeft staat et snel stil... maar het ziet er verder nog goed uit, beetje richten maar komt er wel. is uiteindelijk wel de bedoeling denk iets cih achtigs :jerry
J Joe-Kadett Komt weleens kijken 13 jan 2015 #52 heb nog een 2.0 cih liggen staat van het blok geen idee voor een klein prikkie mag je em hebben hoor