oke.. gaan we weer.
paar tips mee genomen.
achteraf ben ik bij het vorige plaatje toch te snel tevreden geweest denk ik haha.
het 2e plaatje..
eerst met de staalborstel er over, toen viel de roest al aardig mee
de boel uit geslepen.
de holle ruimte er tussen heb ik wat van die antiroest ingespoten van de action, als het werkt betwijfel ik, maar beter dan niks doen
de dikke las komt omdat het plaatje iets te klein was, dus moest ik opvullen.
nog wat rommelig, maar ja, gas in draad, dus last nooit zo mooi als co2.
de lassen wat weg geslepen.
en de onderkant..
maar nu...
nu begint de moed een beetje weg te zakken!
het laswerk is wel leuk om te doen maar het word steeds gekker haha.
hmm.. dan de dorpel maar eens een deel er af halen.
hmm.. tsja..
voor zo amateur als mij word dit nogal aardig serieus.
maar eens bekijken als het haalbaar is voor mij..
ik zie er tegen op eigenlijk haha
tips.. zeer zwaar welkom nu