Project D Kadett berlina (vanaf pagina 10)

nee van een buurman van mij, geert die had hem wel op marktplaats staan ja (de 1e 4 foto's)

hij staat nu zonder dashboard op me te wachten ;)

(de kadett dan he haha)

oke op die fiets , ga dit zeker volgen hoe het verloopt . Tot eind dit jaar kun je nog lpg verstoken en goedkoop knallen

Leuk dat je een d kadett gaat opknappen :thumb

Doet me weer denken aan de tijd dat ik met mijn eigen D berlinetta op lpg reed/bezig was.

Ik had nog wel een paar herinneringen bewaard, voordat ik hem met 340.000 km naar de sloop deed ;)

Kadett%20D%20berlinetta.jpg

@Tech 1 wrote:Leuk dat je een d kadett gaat opknappen :thumb

Doet me weer denken aan de tijd dat ik met mijn eigen D berlinetta op lpg reed/bezig was.

Ik had nog wel een paar herinneringen bewaard, voordat ik hem met 340.000 km naar de sloop deed ;)

Kadett%20D%20berlinetta.jpg

340.000 :shock: :thumb

Mooie spullen heb je nog als aandenken :)

Rik ;)

mooie aandenkens ja ;)

spiegels van binnen uit verstelbaar... heb ik niet.

toerenteller.... heb ik niet (wel een ding wat ik graag zou willenhebben ooit)

dat kapje van de alamrlichten en zo zijn volgens mij allemaal het zelfde, alleen heb ik er van die klepjes over die "loze" schakelaars zitten.

en die lampjes zijn bij mij ook allemaal leeg.

ojaa.. ontopic (anders moet deze ook weer naar slap geouwehoer:P)

dash zit er weer in, radio speelt weer, en de foto's volgen nog haha

wat ik me af vraag..

ik heb in mijn handschoenen vakje ene lampje zitten, maar nergens een aansluiting door voor ;)

iemand enig idee hoe ik die makkelijk kan doen?

ben niet zo elektrishien agtig iemand eigenlijk.

@KadAstra-EF wrote:@Tech 1 wrote:Leuk dat je een d kadett gaat opknappen :thumb

340.000 :shock: :thumb

Mooie spullen heb je nog als aandenken :)

Rik ;)

Ik kreeg van iedereen horen dat die 13S zo slecht waren op LPG,ik heb maar 1x de koppakking hoeven te vervangen al die tijd.

Er wel een ree onder gehad,maar werd netjes opgevangen door de eigenbouw "koeienvanger" alleen 1 mistlamp kapot en een kapje van de verstraler.

Rond de 180.000km uit moeten wijken voor een tegenligger die in een bocht op mijn weghelft zat(doorgereden),helaas de 1e slip teveel gecorrigeerd en met de 2e slip dwars de vangrail op geschoven tot aan de brugleuning.

Met een boer met trekker/voorlader aan de trekhaak en publiek tillend aan de koeienvanger weer van de vangrail afgekregen ;)

Resultaat deuk in het achterportier van een reflectorpaaltje,remleiding doormidden en deuken in de bodem(wel makkelijk weer uit te deuken).

Later heeft m'n vader (verblind door de zon) er een lantaarnpaal mee omvergereden die midden op een P plaats stond,toen zat de bumper en koeienvanger wel in elkaar,maar de radiateur was net niet beschadigd.

Weinig roest, al had hij wel een professionele enamel tectyl behandeling gehad, als je iets los haalde plakte en kleefde het helemaal. :???:

Kortom veel meegemaakt,alleen normale slijtage delen vervangen en 1x koppakking en heeft me eigenlijk nooit laten staan!!! :thumb

Eigenlijk mijn beste Opel geweest met de minste problemen tot nu aan toe ,als ik er op terug kijk :shock:

Zou die gas maar binnenkort eruit halen.. :jerry

Maar ziet er leuk uit.. Is weer wat anders als een Fje wat je van binnen tot buiten uit je hoofd kent.

waarom zou ik dat gas er uit halen?

is de regel al defenitief dan? volgens mij niet.

zolang er niks bekend is rijd ik mooi door op gas, kan er nu nog ff snel van gaan genieten dit jaar.

en ja, zeker een verschil wat betreft de de f, de f kan ik bijna de schroefjes dromen hahaha.

maar wel een voordeel, de d heeft er stukken minder ;)

ff uit mijn hoofd hoor..

de kadett..

1 schroef aan de zijkant (bijde kanten uiteraard) 2 schroefjes bij de kilometer teller en zo.

1 schroefje er onder.

3 schroefjes voor het dashboard kastje.

2 voor het asbak deel.

2 voor de schakelaar deel.

dan nog 1 helemaal onder aan.

en dan 2 moertjes onder het dashboard zelf.

en het stuur uiteraard.

kachelschuifjes kun je laten zitten, daarmee bespaar je al heel wat tijd.

foto's komen morgen, staan al wel op de pc, maar denk dat ik nu eerst me bedje maar eens ga zoeken haha.

Wel voor 99%. Maar inderdaad scheelt nu wel aan de pomp he.. Had ik ook met de dodge.. 120liter voor 60,- ben je toch koning als je gaat afrekening.

Beniewd naar de fotos.

oke ff een vrachtje foto's dan maar.

hoef vast niet bij elke foto wat te zeggen, dus hier komen ze gewoon ff op volgorde aan ;)

ujgz.jpg

sjgm.jpg

p4i8.jpg

fj8p.jpg

erel.jpg

8rit.jpg

pygs.jpg

klepje op het stuur zit er inmiddels ook op en de kabels onder het dash zijn ook netjes weg gewerkt nu ;)

maar nu het mooiste..

dit is mijn radio aansluiting.

z5us.jpg

mooi bij elkaar gezocht zooitje in ieder geval haha, maar dat word met de tijd nog wel anders.

verder heb ik nog ff een paar samen met de astra gemaakt ;)

4r3l.jpg

pekh.jpg

0g0m.jpg

y43p.jpg

en nu eens zien als jullie wat opmerken aan deze foto, het is namelijk niet iets heel opvallends.

4oto.jpg

niet?

ik sta toch zeker netjes in het vak hoor.

kijk maar naar de peugeut op de achtergrond, staat ook zo ver in de goot als ik.

dus ALS je denk commentaar te geven, doe het dan ff op een terechte manier :jerry :jerry

:!: Mensen, het gaat hier om een Kadett en niet om parkeerkunsten. En aangezien het topic niet in "Slap Geouwhoer" staat mag iedereen hier mooi ontopic blijven. :!:

ik had het over de laatste foto ;)

maar ja. ontopic maar weer.

kadett is nu nog weer verder zilver.

kans is dat dta ook een defenitieve kleur word, foto's volgen nog.

Ik zie geen verschil :wtf :hmmz

Maar je hebt je weer geamuseerd... Soms mis ik het wel aan me Dodge altijd sleutelen zodra ik een uurtje vrij had.

De laatste foto:

Er is een speigel zilver gekliederd en de rechter niet !

Is dat een proefopstelling ?

En dat dashboard is zwart lijkt het, de oude was bruin toch ?

Maar netjes gedaan en een nuttige dag zo :thumb :thumb

Rik :D

@Senatorman wrote:Topictitel aangepast omdat dit niet alleen over het dash meer gaat. Graag titel niet constant wijzigen.

raar, bij mijn astra topic pas ik ook altijd de titel aan na een update..

dus ik zal het erg op prijs stellen dat je mijn topic titel laat zo als ie is, die pas ik na iedere update aan.

dat er hier en daar wat af gedwaald word oke, maar dat daarom mijn topic titel aangepast gaat worden?

bij de volgende update word mijn topic titel ook geupdate ;)

rik..

neuh, iemand wou mij met een wit busje laten spelen, heb ik daar maar ff op gedaan, maar hij is weer zwart ;)

@Senatorman wrote:Topictitel aangepast omdat dit niet alleen over het dash meer gaat. Graag titel niet constant wijzigen.

@Stender wrote::!: Mensen, het gaat hier om een Kadett en niet om parkeerkunsten. En aangezien het topic niet in "Slap Geouwhoer" staat mag iedereen hier mooi ontopic blijven. :!:

aangezien er niet 2 berichtjes over iets anders mogen staan en omdat ik zelf mijn topic titel niet mag wijzigen na een update heb ik besloten dit topic niet verder up to date te houden.

mag dan ook een slotje op van mij ;)

Terug
Naar boven