Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hoi Soepkip; ik ben een Opel fan in hart en nieren; heb zelf een Kadett-E gehad en vind veel modellen ook er mooi. Met een D-Kadett heb ik dat totaal niet. Ik vind het een vierkant koekblik; goed voor de autocross.
Kan jij mij vertellen wat de D-Kadett voor jou zo speciaal maakt dat je er (nu weer) 1 heb bij gekocht :?:
Ben benieuwd wat de charmes van de D-Kadett zijn (die ik dus niet zie)
tsja, vind ze fijn rijden, ruimte zat.. kweet niet, zal zeggen, rij er eens in haha
is eigenlijk het zelfde als met de astra denk ik, die beviel me goed, beter dan de corsa en zo, en van oldtimers heb ik alleen d kadett gehad, dus ik weet niet beter.
misschien is het wel niks vergeleken een manta oid hoor, maar ik ken alleen d kadett nu.
D kadett is zeker inmiddels een liefhebbers auto, ik heb ze alle 2 , zowel de d kadett als de e kadett, al ben ik meer een d kadett fan, ieder het zijne natuurlijk