Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@dabok wrote:Verschil moet er zijn toch haha :afro !
Nog plannen met je B.. ?
@jeroenk wrote:Ik maak net zoveel toeren met mijn Corsa als met die snelheid :jerry
Korte termijn:
- Rijden
- Wassen
- Wieldoppen opnieuw spuiten / Velgen 13" origineel (mocht iemand die hebben: pm is fijn!)
Langere termijn:
- Bumpers in kleur
- Autolak goed bijwerken
- Er een hobbyproject van maken
Recentelijk gedaan:
- Roest van motorkap gefixt
Motorisch valt er niet zoveel te ondernemen met dit ding. Dan zou ik aan een blokswap moeten beginnen. Maar rijd er nu bijna elke dag nog mee. Echter blijf ik dit geen jaren meer doen. Dus op het moment dat ik een andere auto aanschaf wordt dit een hobby projectje en dan komt er denk ik een blokswap + verlaging.
@jeroenk wrote:@dabok wrote:Verschil moet er zijn toch haha :afro !
Nog plannen met je B.. ?
@jeroenk wrote:Ik maak net zoveel toeren met mijn Corsa als met die snelheid :jerry
Korte termijn:
- Rijden
- Wassen
- Wieldoppen opnieuw spuiten / Velgen 13" origineel (mocht iemand die hebben: pm is fijn!)
Langere termijn:
- Bumpers in kleur
- Autolak goed bijwerken
- Er een hobbyproject van maken
Recentelijk gedaan:
- Roest van motorkap gefixt
Motorisch valt er niet zoveel te ondernemen met dit ding. Dan zou ik aan een blokswap moeten beginnen. Maar rijd er nu bijna elke dag nog mee. Echter blijf ik dit geen jaren meer doen. Dus op het moment dat ik een andere auto aanschaf wordt dit een hobby projectje en dan komt er denk ik een blokswap + verlaging.
Als ik al om de 3 dagen 1000 km neerzet maak ik gemiddeld in een jaar als ik het goed heb 365 / 3 = 121,66 x 1000 = 121666.66 + mijn huidige kmstand van 127000 = 248666,66. Dan moet ik dit nog maar 2 jaar volhouden wil ik jullie bijhouden.