M marzaz Post best veel 16 mrt 2012 #21 @RickR91 wrote:Ik mis de opties : Kapitän, Admiral, Diplomat, Olympia, GT, Blitz. kheb er maar 25 pol opties vandaar dat ik zei andere mag je posten! king: het spijt me!
@RickR91 wrote:Ik mis de opties : Kapitän, Admiral, Diplomat, Olympia, GT, Blitz. kheb er maar 25 pol opties vandaar dat ik zei andere mag je posten! king: het spijt me!
M marzaz Post best veel 16 mrt 2012 #22 @RickR91 wrote:Omega staat in de poll? had hem toen nog niet aangepast
M marzaz Post best veel 16 mrt 2012 #23 @RickR91 wrote:Omega staat in de poll? had hem toen nog niet aangepast
S soepkiepe Forumbewoner 16 mrt 2012 #25 @marzaz wrote:@RickR91 wrote:Ik mis de opties : Kapitän, Admiral, Diplomat, Olympia, GT, Blitz. kheb er maar 25 pol opties vandaar dat ik zei andere mag je posten! king: het spijt me! ik denk dat er meer mensen een oldtimer rijden dan zoals bijvoorbeeld de antara, dus misschien kun je de hele nieuwe moddelen wisselen voor de oldies?
@marzaz wrote:@RickR91 wrote:Ik mis de opties : Kapitän, Admiral, Diplomat, Olympia, GT, Blitz. kheb er maar 25 pol opties vandaar dat ik zei andere mag je posten! king: het spijt me! ik denk dat er meer mensen een oldtimer rijden dan zoals bijvoorbeeld de antara, dus misschien kun je de hele nieuwe moddelen wisselen voor de oldies?
S soepkiepe Forumbewoner 16 mrt 2012 #27 @marzaz wrote:@RickR91 wrote:Ik mis de opties : Kapitän, Admiral, Diplomat, Olympia, GT, Blitz. kheb er maar 25 pol opties vandaar dat ik zei andere mag je posten! king: het spijt me! ik denk dat er meer mensen een oldtimer rijden dan zoals bijvoorbeeld de antara, dus misschien kun je de hele nieuwe moddelen wisselen voor de oldies?
@marzaz wrote:@RickR91 wrote:Ik mis de opties : Kapitän, Admiral, Diplomat, Olympia, GT, Blitz. kheb er maar 25 pol opties vandaar dat ik zei andere mag je posten! king: het spijt me! ik denk dat er meer mensen een oldtimer rijden dan zoals bijvoorbeeld de antara, dus misschien kun je de hele nieuwe moddelen wisselen voor de oldies?
S Smithy Post best veel 16 mrt 2012 #28 @soepkiepe wrote: ik denk dat er meer mensen een oldtimer rijden dan zoals bijvoorbeeld de antara, dus misschien kun je de hele nieuwe moddelen wisselen voor de oldies? Idd, en volgens mij is er ook niemand op 't forum die met een Ampera rijdt :hmmz correct me if i'm wrong
@soepkiepe wrote: ik denk dat er meer mensen een oldtimer rijden dan zoals bijvoorbeeld de antara, dus misschien kun je de hele nieuwe moddelen wisselen voor de oldies? Idd, en volgens mij is er ook niemand op 't forum die met een Ampera rijdt :hmmz correct me if i'm wrong
M midnight black Hoort bij de inboedel 16 mrt 2012 #29 Kan er maar 1 selecteren maar zie mijn onderschrift
S Smithy Post best veel 16 mrt 2012 #30 @soepkiepe wrote: ik denk dat er meer mensen een oldtimer rijden dan zoals bijvoorbeeld de antara, dus misschien kun je de hele nieuwe moddelen wisselen voor de oldies? Idd, en volgens mij is er ook niemand op 't forum die met een Ampera rijdt :hmmz correct me if i'm wrong
@soepkiepe wrote: ik denk dat er meer mensen een oldtimer rijden dan zoals bijvoorbeeld de antara, dus misschien kun je de hele nieuwe moddelen wisselen voor de oldies? Idd, en volgens mij is er ook niemand op 't forum die met een Ampera rijdt :hmmz correct me if i'm wrong
K KadAstra-EF Forumbewoner 16 mrt 2012 #31 Dat probleem heb ik ook. Maar ik heb Astra gedaan omdat ik daar het meeste in rijd haha. Rik
M midnight black Hoort bij de inboedel 16 mrt 2012 #32 Kan er maar 1 selecteren maar zie mijn onderschrift
8 81supporter Komt hier geregeld 16 mrt 2012 #33 Hier nog wat Opels uit den oorlog... Er was eensch ... http://forum.ktr.nl/index.php?topic=458.0" onclick="window.open(this.href);return false;
Hier nog wat Opels uit den oorlog... Er was eensch ... http://forum.ktr.nl/index.php?topic=458.0" onclick="window.open(this.href);return false;
K KadAstra-EF Forumbewoner 16 mrt 2012 #34 Dat probleem heb ik ook. Maar ik heb Astra gedaan omdat ik daar het meeste in rijd haha. Rik
8 81supporter Komt hier geregeld 16 mrt 2012 #35 Hier nog wat Opels uit den oorlog... Er was eensch ... http://forum.ktr.nl/index.php?topic=458.0" onclick="window.open(this.href);return false;
Hier nog wat Opels uit den oorlog... Er was eensch ... http://forum.ktr.nl/index.php?topic=458.0" onclick="window.open(this.href);return false;