M marzaz Post best veel 16 mrt 2012 #1 Zeg het eens met wat u zich verplaats. of iets anders vul het dan bij. Indien u wilt post een foto en specs bij. Zo komt het forum eens samen! :jerry
Zeg het eens met wat u zich verplaats. of iets anders vul het dan bij. Indien u wilt post een foto en specs bij. Zo komt het forum eens samen! :jerry
D dion87 Hoort bij de inboedel 16 mrt 2012 #2 met de astra coupe.. en anders met de Tomos met 70cc 1515carb BHHAAAWWPP
D dion87 Hoort bij de inboedel 16 mrt 2012 #3 met de astra coupe.. en anders met de Tomos met 70cc 1515carb BHHAAAWWPP
M marzaz Post best veel 16 mrt 2012 #4 @dion87 wrote:met de astra coupe.. en anders met de Tomos met 70cc 1515carb BHHAAAWWPP Coupe i like tomos is dat zo een scooter/solex achtige bike?
@dion87 wrote:met de astra coupe.. en anders met de Tomos met 70cc 1515carb BHHAAAWWPP Coupe i like tomos is dat zo een scooter/solex achtige bike?
M marzaz Post best veel 16 mrt 2012 #5 @dion87 wrote:met de astra coupe.. en anders met de Tomos met 70cc 1515carb BHHAAAWWPP Coupe i like tomos is dat zo een scooter/solex achtige bike?
@dion87 wrote:met de astra coupe.. en anders met de Tomos met 70cc 1515carb BHHAAAWWPP Coupe i like tomos is dat zo een scooter/solex achtige bike?
S Smithy Post best veel 16 mrt 2012 #6 tomos is volgens mij iets in de stijl van de honda camino's, maar in belgie niet zo gekend
S Smithy Post best veel 16 mrt 2012 #7 tomos is volgens mij iets in de stijl van de honda camino's, maar in belgie niet zo gekend
D dion87 Hoort bij de inboedel 16 mrt 2012 #8 @marzaz wrote:@dion87 wrote:met de astra coupe.. en anders met de Tomos met 70cc 1515carb BHHAAAWWPP Coupe i like tomos is dat zo een scooter/solex achtige bike? tomos is een brommer, beetje zoiets als een puch.. maar dan wat makkelijker ik rij er alleen niet veel op, behalve als het echt lekker weer is.. en daarnaast vindt de politie het ook niet leuk voorbeeldje van een standaart toss.
@marzaz wrote:@dion87 wrote:met de astra coupe.. en anders met de Tomos met 70cc 1515carb BHHAAAWWPP Coupe i like tomos is dat zo een scooter/solex achtige bike? tomos is een brommer, beetje zoiets als een puch.. maar dan wat makkelijker ik rij er alleen niet veel op, behalve als het echt lekker weer is.. en daarnaast vindt de politie het ook niet leuk voorbeeldje van een standaart toss.
D dion87 Hoort bij de inboedel 16 mrt 2012 #9 @marzaz wrote:@dion87 wrote:met de astra coupe.. en anders met de Tomos met 70cc 1515carb BHHAAAWWPP Coupe i like tomos is dat zo een scooter/solex achtige bike? tomos is een brommer, beetje zoiets als een puch.. maar dan wat makkelijker ik rij er alleen niet veel op, behalve als het echt lekker weer is.. en daarnaast vindt de politie het ook niet leuk voorbeeldje van een standaart toss.
@marzaz wrote:@dion87 wrote:met de astra coupe.. en anders met de Tomos met 70cc 1515carb BHHAAAWWPP Coupe i like tomos is dat zo een scooter/solex achtige bike? tomos is een brommer, beetje zoiets als een puch.. maar dan wat makkelijker ik rij er alleen niet veel op, behalve als het echt lekker weer is.. en daarnaast vindt de politie het ook niet leuk voorbeeldje van een standaart toss.
M marzaz Post best veel 16 mrt 2012 #10 Hier thuis rijden we met Opel astra G1.7 TDI Opel corsa C 1.4 I Opel astra H 1.4 I Goh die belgen eh ! Wat hou ik toch van dit forum. :wors to the slimeball
Hier thuis rijden we met Opel astra G1.7 TDI Opel corsa C 1.4 I Opel astra H 1.4 I Goh die belgen eh ! Wat hou ik toch van dit forum. :wors to the slimeball
M marzaz Post best veel 16 mrt 2012 #11 Hier thuis rijden we met Opel astra G1.7 TDI Opel corsa C 1.4 I Opel astra H 1.4 I Goh die belgen eh ! Wat hou ik toch van dit forum. :wors to the slimeball
Hier thuis rijden we met Opel astra G1.7 TDI Opel corsa C 1.4 I Opel astra H 1.4 I Goh die belgen eh ! Wat hou ik toch van dit forum. :wors to the slimeball
M marzaz Post best veel 16 mrt 2012 #12 @dion87 wrote:@marzaz wrote:@dion87 wrote:met de astra coupe.. en anders met de Tomos met 70cc 1515carb BHHAAAWWPP Coupe i like tomos is dat zo een scooter/solex achtige bike? tomos is een brommer, beetje zoiets als een puch.. maar dan wat makkelijker ik rij er alleen niet veel op, behalve als het echt lekker weer is.. en daarnaast vindt de politie het ook niet leuk voorbeeldje van een standaart toss. Wat is deze netjes!! Lekker zeg!! moet fun zijn als je uit gaat!
@dion87 wrote:@marzaz wrote:@dion87 wrote:met de astra coupe.. en anders met de Tomos met 70cc 1515carb BHHAAAWWPP Coupe i like tomos is dat zo een scooter/solex achtige bike? tomos is een brommer, beetje zoiets als een puch.. maar dan wat makkelijker ik rij er alleen niet veel op, behalve als het echt lekker weer is.. en daarnaast vindt de politie het ook niet leuk voorbeeldje van een standaart toss. Wat is deze netjes!! Lekker zeg!! moet fun zijn als je uit gaat!
M marzaz Post best veel 16 mrt 2012 #13 @dion87 wrote:@marzaz wrote:@dion87 wrote:met de astra coupe.. en anders met de Tomos met 70cc 1515carb BHHAAAWWPP Coupe i like tomos is dat zo een scooter/solex achtige bike? tomos is een brommer, beetje zoiets als een puch.. maar dan wat makkelijker ik rij er alleen niet veel op, behalve als het echt lekker weer is.. en daarnaast vindt de politie het ook niet leuk voorbeeldje van een standaart toss. Wat is deze netjes!! Lekker zeg!! moet fun zijn als je uit gaat!
@dion87 wrote:@marzaz wrote:@dion87 wrote:met de astra coupe.. en anders met de Tomos met 70cc 1515carb BHHAAAWWPP Coupe i like tomos is dat zo een scooter/solex achtige bike? tomos is een brommer, beetje zoiets als een puch.. maar dan wat makkelijker ik rij er alleen niet veel op, behalve als het echt lekker weer is.. en daarnaast vindt de politie het ook niet leuk voorbeeldje van een standaart toss. Wat is deze netjes!! Lekker zeg!! moet fun zijn als je uit gaat!
D dion87 Hoort bij de inboedel 16 mrt 2012 #14 tja hij loopt een gangetje of 85, dus uitgaan en hierop rijden gaan niet echt samen. daarnaast lopen veel mensen te asen op me onderdelen zoals citta kapjes enzo, dus het is puur voor beetje rondjes blaze
tja hij loopt een gangetje of 85, dus uitgaan en hierop rijden gaan niet echt samen. daarnaast lopen veel mensen te asen op me onderdelen zoals citta kapjes enzo, dus het is puur voor beetje rondjes blaze
D dion87 Hoort bij de inboedel 16 mrt 2012 #15 tja hij loopt een gangetje of 85, dus uitgaan en hierop rijden gaan niet echt samen. daarnaast lopen veel mensen te asen op me onderdelen zoals citta kapjes enzo, dus het is puur voor beetje rondjes blaze
tja hij loopt een gangetje of 85, dus uitgaan en hierop rijden gaan niet echt samen. daarnaast lopen veel mensen te asen op me onderdelen zoals citta kapjes enzo, dus het is puur voor beetje rondjes blaze
M marzaz Post best veel 16 mrt 2012 #16 @dion87 Voor op een gefrustreerde mooie dag je eens volledig te laten gaan? of snap ik dit mis . NNNnnnnniiiiiuuuuwwwwwww zoef >>>>>
@dion87 Voor op een gefrustreerde mooie dag je eens volledig te laten gaan? of snap ik dit mis . NNNnnnnniiiiiuuuuwwwwwww zoef >>>>>
M marzaz Post best veel 16 mrt 2012 #17 @dion87 Voor op een gefrustreerde mooie dag je eens volledig te laten gaan? of snap ik dit mis . NNNnnnnniiiiiuuuuwwwwwww zoef >>>>>
@dion87 Voor op een gefrustreerde mooie dag je eens volledig te laten gaan? of snap ik dit mis . NNNnnnnniiiiiuuuuwwwwwww zoef >>>>>
R RickR91 Komt hier geregeld 16 mrt 2012 #18 Ik mis de opties : Kapitän, Admiral, Diplomat, Olympia, GT, Blitz.
R RickR91 Komt hier geregeld 16 mrt 2012 #19 Ik mis de opties : Kapitän, Admiral, Diplomat, Olympia, GT, Blitz.
M marzaz Post best veel 16 mrt 2012 #20 @RickR91 wrote:Ik mis de opties : Kapitän, Admiral, Diplomat, Olympia, GT, Blitz. kheb er maar 25 pol opties vandaar dat ik zei andere mag je posten! king: het spijt me!
@RickR91 wrote:Ik mis de opties : Kapitän, Admiral, Diplomat, Olympia, GT, Blitz. kheb er maar 25 pol opties vandaar dat ik zei andere mag je posten! king: het spijt me!