B bmwmanu Komt weleens kijken 11 okt 2009 #1 Hallo, ik zoek foto's van kadettjes met bbs wheels onder...king:
B bmwmanu Komt weleens kijken 12 okt 2009 #2 ImageShack - Best place for all of your image hosting and image sharing needs Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile. img210.imageshack.us
ImageShack - Best place for all of your image hosting and image sharing needs Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile. img210.imageshack.us
R ricardogsi Lid 15 okt 2009 #9 ik post nooit zo vaak maar ik lees altijd mee en als ik je der mee kan helpe hier is mijn kadett met bbs-jes;
ik post nooit zo vaak maar ik lees altijd mee en als ik je der mee kan helpe hier is mijn kadett met bbs-jes;
F Fearless Forumbewoner 15 okt 2009 #10 Brede rand is toch mooier, anders kan je netzo goed die goedkope lenso's kopen
B bmwmanu Komt weleens kijken 16 okt 2009 #12 Knappe velgen ricardo..in welke maten zijn deze en hoeveel is de verlaging..
B black champion Loopt hier de deur plat 17 okt 2009 #14 origineel gepost door gunni Ferme Kadett. Was toen echt een ferme Kadett. Groeten word ook weer dik komt helemaal goed weet ik zeker
origineel gepost door gunni Ferme Kadett. Was toen echt een ferme Kadett. Groeten word ook weer dik komt helemaal goed weet ik zeker
B black champion Loopt hier de deur plat 17 okt 2009 #15 origineel gepost door Fearless Brede rand is toch mooier, anders kan je netzo goed die goedkope lenso's kopen een lenso is nog geen bbs ook al lijkt hij er op!
origineel gepost door Fearless Brede rand is toch mooier, anders kan je netzo goed die goedkope lenso's kopen een lenso is nog geen bbs ook al lijkt hij er op!
R ricardogsi Lid 20 okt 2009 #17 het zijn bbs rm's 15inch voor 8J breed en achter 8.5J breed met dunlop sp9000 195/45 R15 voor en achter en voor is die 60mm verlaagd en achter weet ik eigenlijk niet omdat ik een hele boel veren had liggen en gewoon heb gekeken welke het beste uit kwamen maar zo heel veel lager is die achter niet hor dus ik denk 30mm ofzo
het zijn bbs rm's 15inch voor 8J breed en achter 8.5J breed met dunlop sp9000 195/45 R15 voor en achter en voor is die 60mm verlaagd en achter weet ik eigenlijk niet omdat ik een hele boel veren had liggen en gewoon heb gekeken welke het beste uit kwamen maar zo heel veel lager is die achter niet hor dus ik denk 30mm ofzo
F frenkie Komt hier geregeld 6 jan 2010 #20 kadett van roger:thumbup hoe staat het eigenlijk met deze:wub