Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Frenkie, die kadett die je gepost hebt, is niet van mij, maar van een goede maat van mij. Heb al wel vaak aan deze wagen mee mogen helpen. Best leuk werk, als het bijna af is.
Zijn kadett op de foto, is uitgebouwd en gespoten door Berry Berkhout.
Hij is er inmiddels al wat jaartjes mee bezig , maar nog steeds niet klaar .
Momenteel staat hij al een heel eind in elkaar maar door de kou doe hij er niet veel aan .
Hij hoopt dit seizoen wel mee te kunnen draaien .
Ik mocht van hem een foto online zetten, en zo staat hij er nu bij: