Ik heb eens een zelfgebouwde versterker naar Denemarken proberen te versturen en na twee maanden nagelbijten kwam hij terug, volledig getrasht. Ook de doos aan flarden, de prachtige Italiaanse behuizing was een wiebertje en van de inhoud was ook niet al te veel goeds meer over. Bleek bij de douane te zijn gebeurd, had hem heel goed verpakt dubbel in piepschuim en kartonnen verhuisdoos. Maar ja, die kneuzen hebben het nooit meer goed ingepakt en het is daarna gewoon gevallen ergens...
Dus zeer ontdaan TNT gebeld (alweer, want die twee maanden natuurlijk al ettelijke keren gebeld) en daar deden ze in eerste instantie heel moeilijk over verzekering enz. Totdat ik gewoon heb onderhandeld en een bedrag heb geroepen waarvoor ik hem zelf kon herbouwen en kreeg als reactie:"Oh, maar zo'n bedrag gaan we niet moeilijk over doen"... Moest alleen even wat foto's mailen van de doos met schade en toen de inhoud met schade en een paar bonnen van de onderdelen en bankafschriften van wat op MP gekochte onderdelen....(maak dat altijd graag over om dit soort redenen, heb je toch een soort aankoopbewijs...) Had binnen drie weken het geld op mijn rekening staan...
Dus er is misschien nog wel een kans op vergoeding... Weet niet wat de waarde was??