R Rob-Epe Komt hier geregeld 29 jun 2008 #3 origineel gepost door louwe 16 klepper ik wil wel de wielen en de motor voor de rest ben ik der niet echt kapot van Heb ze niet zo goed bekeken... maar zagen en netjes, strak en gepolijst uit... Leken me overigens wel van die 5-gaats Manta 400-velgen
origineel gepost door louwe 16 klepper ik wil wel de wielen en de motor voor de rest ben ik der niet echt kapot van Heb ze niet zo goed bekeken... maar zagen en netjes, strak en gepolijst uit... Leken me overigens wel van die 5-gaats Manta 400-velgen
D DevilraY Post best veel 2 jul 2008 #4 Originally posted by GTE18.. WAT IS EEN BITTER ,,,? Erich Bitter maakt auto's op Opel basis.
D DevilraY Post best veel 2 jul 2008 #5 Originally posted by louwe 16 klepper tjah eigenlijk n hele luxe opel met dikke v8 meende 5.4:wors Je maakt een kleine vergissing louwe, De Bitter CD was uitgerust met de 327 CUI V8. dus op Opel Diplomat B v8 basis. Deze Bitter SC was gebaseerd op de Opel Senator A en had een 3.0 12V of een 3.9 12V. Dus een 6 cilinder.
Originally posted by louwe 16 klepper tjah eigenlijk n hele luxe opel met dikke v8 meende 5.4:wors Je maakt een kleine vergissing louwe, De Bitter CD was uitgerust met de 327 CUI V8. dus op Opel Diplomat B v8 basis. Deze Bitter SC was gebaseerd op de Opel Senator A en had een 3.0 12V of een 3.9 12V. Dus een 6 cilinder.
G golfkiller Komt weleens kijken 2 jul 2008 #6 ik vind ze wel mooi,:wub....en ze zijn erg zeldzaam :vertag
T tonneke Komt weleens kijken 7 jan 2009 #8 In een bitter ligt gewoon gebruikaanwijzing van een senator/monza
A Astraman Hoort bij de inboedel 8 jan 2009 #10 Er is ooit een beperkte 4 deurs uitgave van geweest. Kun je op een 1 hand tellen.
G geert666 Komt hier geregeld 8 jan 2009 #11 origineel gepost door Astraman Er is ooit een beperkte 4 deurs uitgave van geweest. Kun je op een 1 hand tellen. cabrio is er ook van https://flic.kr/p/5GKMVx
origineel gepost door Astraman Er is ooit een beperkte 4 deurs uitgave van geweest. Kun je op een 1 hand tellen. cabrio is er ook van https://flic.kr/p/5GKMVx
T TonSR Loopt hier de deur plat 8 jan 2009 #12 je kan veel zeggen,maar dit is toch wel erg mooi en exclusief vindt ik wel. vgr tonsr.
R rudie23 Lid 10 jan 2009 #13 Klopt inderdaad. Van de vier deurs zijn er wereld wijd maar 4 of 5 verkocht. Mijn zwager heeft een cd uitvoering met een 5.4 motor. Gaat volgende week een cabrio halen in engeland ook met een 5.4. In nederland rijd er ook een met een vierwiel aangedreven cabrio. Kosten toen in de guldenstijdperk ruim 2,5 ton. rudie23
Klopt inderdaad. Van de vier deurs zijn er wereld wijd maar 4 of 5 verkocht. Mijn zwager heeft een cd uitvoering met een 5.4 motor. Gaat volgende week een cabrio halen in engeland ook met een 5.4. In nederland rijd er ook een met een vierwiel aangedreven cabrio. Kosten toen in de guldenstijdperk ruim 2,5 ton. rudie23
T TonSR Loopt hier de deur plat 13 jan 2009 #14 he rudie laat daar is wat :kewlpics van zien ook van die uit engeland ben benieuwd in welke staat deze verkeerd??? vgr tonsr.
he rudie laat daar is wat :kewlpics van zien ook van die uit engeland ben benieuwd in welke staat deze verkeerd??? vgr tonsr.
A Astraman Hoort bij de inboedel 13 jan 2009 #15 origineel gepost door rudie23 Klopt inderdaad. Van de vier deurs zijn er wereld wijd maar 4 of 5 verkocht. Mijn zwager heeft een cd uitvoering met een 5.4 motor. Gaat volgende week een cabrio halen in engeland ook met een 5.4. In nederland rijd er ook een met een vierwiel aangedreven cabrio. Kosten toen in de guldenstijdperk ruim 2,5 ton. rudie23 Die 4x4 techniek is wel intressant om onder ogen te hebben. Als je weet welk systeem er gebruikt is kun je dat wellicht ook weer op Opels toepassen. Ik wist niet eens dat er een CD Cabrio is geweest. Ook al is de SC sneller en moderner ik vind de CD echt een beauty om te zien :wub
origineel gepost door rudie23 Klopt inderdaad. Van de vier deurs zijn er wereld wijd maar 4 of 5 verkocht. Mijn zwager heeft een cd uitvoering met een 5.4 motor. Gaat volgende week een cabrio halen in engeland ook met een 5.4. In nederland rijd er ook een met een vierwiel aangedreven cabrio. Kosten toen in de guldenstijdperk ruim 2,5 ton. rudie23 Die 4x4 techniek is wel intressant om onder ogen te hebben. Als je weet welk systeem er gebruikt is kun je dat wellicht ook weer op Opels toepassen. Ik wist niet eens dat er een CD Cabrio is geweest. Ook al is de SC sneller en moderner ik vind de CD echt een beauty om te zien :wub
A Astraman Hoort bij de inboedel 13 jan 2009 #16 Oldtimergala 2006, Schwetzingen Hier staan onderaan nog meer verassende Opels en bitters. Heel mooi!!!
Oldtimergala 2006, Schwetzingen Hier staan onderaan nog meer verassende Opels en bitters. Heel mooi!!!
S spottekop Komt weleens kijken 2 mrt 2009 #17 Hele leuke link, zien er allemaal wel goed uit hoor En het is idd heel speciaal als je zoiets hebt maar toch vind ik de Bitter zelf niet echt mooi om te zien
Hele leuke link, zien er allemaal wel goed uit hoor En het is idd heel speciaal als je zoiets hebt maar toch vind ik de Bitter zelf niet echt mooi om te zien
B bitter cd Komt weleens kijken 15 mrt 2009 #18 Een cabrio van de CD is nooit gebouwd. Stond wel een SC cabrio te koop in Engeland die nu verkocht is aan een Nederlander.
Een cabrio van de CD is nooit gebouwd. Stond wel een SC cabrio te koop in Engeland die nu verkocht is aan een Nederlander.
T tijs Komt hier geregeld 25 mei 2010 #19 op de n261 van Tilburg richting Eindhoven. een donker blauwe blitz oprij wagen. zat een man in met een kaal hoofd. en had 2 melkbussen achterop liggen (met een spanband er over heen) hij moet mij ook gezien hebben, ik zat in een mat rode toyota carina uit '79 stond eerst achter me, en daarna naast me bij het stoplicht. had nog een duimpje om hoog gedaan maar weet niet of hij dat gezien heeft, hij zat zo hoog
op de n261 van Tilburg richting Eindhoven. een donker blauwe blitz oprij wagen. zat een man in met een kaal hoofd. en had 2 melkbussen achterop liggen (met een spanband er over heen) hij moet mij ook gezien hebben, ik zat in een mat rode toyota carina uit '79 stond eerst achter me, en daarna naast me bij het stoplicht. had nog een duimpje om hoog gedaan maar weet niet of hij dat gezien heeft, hij zat zo hoog
F funkycorsa Post best veel 5 jul 2010 #20 vanmiddag op de a12 bij de meern een opel olympia a gespot :wub mocht wel een opknap beurtje hebben maar tof om te zien rijden! het was een rode, en er reed een vrouw in en er zat een man naast. nl kenteken. iemand van hier? ff een plaatje ter vergelijking, dus niet degene die ik gespot heb
vanmiddag op de a12 bij de meern een opel olympia a gespot :wub mocht wel een opknap beurtje hebben maar tof om te zien rijden! het was een rode, en er reed een vrouw in en er zat een man naast. nl kenteken. iemand van hier? ff een plaatje ter vergelijking, dus niet degene die ik gespot heb