B Ben R Lid 1 dec 2010 #1 Goedenmorgen ben nieuw hier Het oranje moter lampje brand af en toe op mijn desboard weet iemand wat dit betekend. En of dit schadelijk is of de wegen wacht bellen ik heb een astra van 2000 1.8 i
Goedenmorgen ben nieuw hier Het oranje moter lampje brand af en toe op mijn desboard weet iemand wat dit betekend. En of dit schadelijk is of de wegen wacht bellen ik heb een astra van 2000 1.8 i
M miesgeri Komt hier geregeld 1 dec 2010 #2 dat is het lampje van onderhoud betekend eigenlijk dat auto beurt moet hebben groet michel PS 1X is genoeg nu staat zelfde vraag er 4 of 5X op
dat is het lampje van onderhoud betekend eigenlijk dat auto beurt moet hebben groet michel PS 1X is genoeg nu staat zelfde vraag er 4 of 5X op
M miesgeri Komt hier geregeld 1 dec 2010 #3 dat is het lampje van onderhoud betekend eigenlijk dat auto beurt moet hebben groet michel PS 1X is genoeg nu staat zelfde vraag er 4 of 5X op
dat is het lampje van onderhoud betekend eigenlijk dat auto beurt moet hebben groet michel PS 1X is genoeg nu staat zelfde vraag er 4 of 5X op
B Ben R Lid 1 dec 2010 #6 Sorry hij wilde er niet op daarom teveel gedrukt ik moet nog olie verversen en een nieuw olie filter kan dat het zijn de rest is gedaan
Sorry hij wilde er niet op daarom teveel gedrukt ik moet nog olie verversen en een nieuw olie filter kan dat het zijn de rest is gedaan
B Ben R Lid 1 dec 2010 #7 Sorry hij wilde er niet op daarom teveel gedrukt ik moet nog olie verversen en een nieuw olie filter kan dat het zijn de rest is gedaan
Sorry hij wilde er niet op daarom teveel gedrukt ik moet nog olie verversen en een nieuw olie filter kan dat het zijn de rest is gedaan
M miesgeri Komt hier geregeld 1 dec 2010 #8 meestal word na beurt in garage dat lampje uitgeschakeld maar schijn je ook zelf te kunnen doen misschien iemand die je dat kan vertellen greot michel
meestal word na beurt in garage dat lampje uitgeschakeld maar schijn je ook zelf te kunnen doen misschien iemand die je dat kan vertellen greot michel
M miesgeri Komt hier geregeld 1 dec 2010 #9 meestal word na beurt in garage dat lampje uitgeschakeld maar schijn je ook zelf te kunnen doen misschien iemand die je dat kan vertellen greot michel
meestal word na beurt in garage dat lampje uitgeschakeld maar schijn je ook zelf te kunnen doen misschien iemand die je dat kan vertellen greot michel
B Ben R Lid 1 dec 2010 #10 Bedankt want ik werdt er ongerust van je weet het nooit kan je een hoop geld kosten vooral bij de opel. Gr Ben R:thumbup
Bedankt want ik werdt er ongerust van je weet het nooit kan je een hoop geld kosten vooral bij de opel. Gr Ben R:thumbup
B Ben R Lid 1 dec 2010 #11 Bedankt want ik werdt er ongerust van je weet het nooit kan je een hoop geld kosten vooral bij de opel. Gr Ben R:thumbup
Bedankt want ik werdt er ongerust van je weet het nooit kan je een hoop geld kosten vooral bij de opel. Gr Ben R:thumbup
A Astra JP Post best veel 1 dec 2010 #14 Wanneer je moterlampje gaat branden dan zal er een storing of een defect in je auto aanwezig zijn. Je kunt hem uit laten lezen bij de dealer. Het oranje sleuteltje zal niet de meldig geven dat hij een inspectiebeurt nodig heeft want dan zal er bij je km-stand de tekst INSP te lezen zijn.
Wanneer je moterlampje gaat branden dan zal er een storing of een defect in je auto aanwezig zijn. Je kunt hem uit laten lezen bij de dealer. Het oranje sleuteltje zal niet de meldig geven dat hij een inspectiebeurt nodig heeft want dan zal er bij je km-stand de tekst INSP te lezen zijn.
A Astra JP Post best veel 1 dec 2010 #15 Wanneer je moterlampje gaat branden dan zal er een storing of een defect in je auto aanwezig zijn. Je kunt hem uit laten lezen bij de dealer. Het oranje sleuteltje zal niet de meldig geven dat hij een inspectiebeurt nodig heeft want dan zal er bij je km-stand de tekst INSP te lezen zijn.
Wanneer je moterlampje gaat branden dan zal er een storing of een defect in je auto aanwezig zijn. Je kunt hem uit laten lezen bij de dealer. Het oranje sleuteltje zal niet de meldig geven dat hij een inspectiebeurt nodig heeft want dan zal er bij je km-stand de tekst INSP te lezen zijn.
S svdk20 Loopt hier de deur plat 1 dec 2010 #18 waar kom je vandaan ben r??? er zijn namelijk ook forum leden met uitlees apperatuur die hem ook uit kunne zetten voor. ben je altijd goedkoper uit dan bij een dealer.
waar kom je vandaan ben r??? er zijn namelijk ook forum leden met uitlees apperatuur die hem ook uit kunne zetten voor. ben je altijd goedkoper uit dan bij een dealer.
S svdk20 Loopt hier de deur plat 1 dec 2010 #19 waar kom je vandaan ben r??? er zijn namelijk ook forum leden met uitlees apperatuur die hem ook uit kunne zetten voor. ben je altijd goedkoper uit dan bij een dealer.
waar kom je vandaan ben r??? er zijn namelijk ook forum leden met uitlees apperatuur die hem ook uit kunne zetten voor. ben je altijd goedkoper uit dan bij een dealer.
Nick-GSI Hoort bij de inboedel 1 dec 2010 #20 oranje lampje is idd foutcode lampje, ff langs de garage om hem uit te laten lezen