Rovers, maak je niet zo druk. Vroeger maakte ik me ook druk om bumperklevers en gebruikte m'n remmen. Maar nu doe ik d'r geen moeite meer voor. Ze snappen je toch niet. Als ik zin heb doe ik het spelletje mee en blijf ik aan z'n voorbumper hangen door 110 links naast vrachtwagens te rijden en vol gas op de rechterbaan. Ze komen d'r nooit langs. Na een paar keer geven ze altijd op en houden wel afstand, maar volgens mij alleen omdat ze erkennen dat hun auto niet snel genoeg is.
Wat een discussie over het ritsen. Ik kan het niet laten om jullie op de gulden middenweg te wijzen.
Ja, het is verstandig om de linkerbaan tot het einde te gebruiken zodat er meer auto's op dezelfde weg passen en het risten vloeiend gebeurd. Dan hoeft elke auto ook maar voor één auto ruimte te maken.
Nee, dit hoef je niet met een hoge snelheid te doen.
Als je met een klein snelheidsverschil inhaalt gaan de mensen op de rechterbaan zich niet zo ergeren en kun je toch lekker doorrijden en een paar auto's extra inhalen. Daarnaast kun je ook lachen om de opgefokte bestuurder achter je die graag 100 wil blijven rijden.