Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@_Ray_ wrote:Bij mij zit er een groepje straatracers in de buurt. Die maken het soms ook wel erg bont. scheelde bij mij 1 keer een paar cm. Nog steeds problemen met die groep. Ze weten dat ik niet uitwijk. Ik hou het wel een beetje veilig. Maar het kan goed zijn dat deze groep ook de topicstarter zit te vervelen, doen ze bij jongere bestuurders/sportievere auto's. Beetje denken dat ze macho zijn als ze dan iets sneller wegrijden dan mijn 1.6 8v.
Ben ze jammer genoeg nog nooit tegen gekomen en ik kom ook regelmatig in Deurne. (woon zelf in buurdorpje Bakel )
Maar dat straatracen regio Deurne, Venray, Venlo is toch uit de tijd? Moet zeggen dat ik er ook wel eens ben geweest, maar dat is z'n 8 jaar geleden.
Ik word zoiezo eigelijk nooit uigedaagd (pas 3 keer in 15 maanden tijd) op de weg of ik heb het gewoon niet in de gaten met me opc :jerry
ik had er gister eentje, in een peugot.. ik wou em inhalen bij het stoplicht, waar je daarna moet ritsen, dus ik terug naar me derde en ik probeer em in te halen met een normale snelheid. gaatie er toch alles aan doen zodat ik niet kan ritsen.. je hebt er figuren tussen :swear
@dion87 wrote:ik had er gister eentje, in een peugot.. ik wou em inhalen bij het stoplicht, waar je daarna moet ritsen, dus ik terug naar me derde en ik probeer em in te halen met een normale snelheid. gaatie er toch alles aan doen zodat ik niet kan ritsen.. je hebt er figuren tussen :swear
Hahahaha, dat doet me denken aan m'n eerste computerspelletje, A2 Racer 2, waarbij je langs een tankstation moest rijden. Je auto was dan gelijk weer schadevrij en je turbo werd bijgetankt en met Ctrl kon je de turbo gebruiken, jonguh! Zo'n vlam uit de uitlaat en dan haalde je iedereen in!
@astraTD wrote:@dion87 wrote:ik had er gister eentje, in een peugot.. ik wou em inhalen bij het stoplicht, waar je daarna moet ritsen, dus ik terug naar me derde en ik probeer em in te halen met een normale snelheid. gaatie er toch alles aan doen zodat ik niet kan ritsen.. je hebt er figuren tussen :swear
Je had de turbo moeten gebruiken..
ik had em inderdaad gewoon terug moeten gooien naar ze 2de, dan had ik er finaal voorbij gegaan. maar als het wat drukker op de weg is, probeer ik mezelf in te houden.
@RISL wrote:Hahahaha, dat doet me denken aan m'n eerste computerspelletje, A2 Racer 2, waarbij je langs een tankstation moest rijden. Je auto was dan gelijk weer schadevrij en je turbo werd bijgetankt en met Ctrl kon je de turbo gebruiken, jonguh! Zo'n vlam uit de uitlaat en dan haalde je iedereen in!
dan moet je burnout paradise is proberen.. die auto's daarin hebben oneindig veel versnellingen haha