M Makko Loopt hier de deur plat 20 mrt 2012 #21 De Heineken Ontvoering Kadett City wit en een Ascona B Oranje
A Andre_Ede Hoort bij de inboedel 20 mrt 2012 #22 @louwe 16 klepper wrote:Films en serie.s zat waar opels in voorkomen zelfs wel in de hoofdrol zoals En wat dacht je van bassie en adriaan Daar kwamen ook veel opels in voor Zelfs een complete Opel dealer uit Vlaardingen.
@louwe 16 klepper wrote:Films en serie.s zat waar opels in voorkomen zelfs wel in de hoofdrol zoals En wat dacht je van bassie en adriaan Daar kwamen ook veel opels in voor Zelfs een complete Opel dealer uit Vlaardingen.
A Andre_Ede Hoort bij de inboedel 20 mrt 2012 #23 @louwe 16 klepper wrote:Films en serie.s zat waar opels in voorkomen zelfs wel in de hoofdrol zoals En wat dacht je van bassie en adriaan Daar kwamen ook veel opels in voor Zelfs een complete Opel dealer uit Vlaardingen.
@louwe 16 klepper wrote:Films en serie.s zat waar opels in voorkomen zelfs wel in de hoofdrol zoals En wat dacht je van bassie en adriaan Daar kwamen ook veel opels in voor Zelfs een complete Opel dealer uit Vlaardingen.
M midnight black Hoort bij de inboedel 23 mrt 2012 #24 In alle afleveringen van Cobra 11 zitten Opels, alleen zijn ze aan het eind altijd allemaal kort :thumbdown
In alle afleveringen van Cobra 11 zitten Opels, alleen zijn ze aan het eind altijd allemaal kort :thumbdown
M midnight black Hoort bij de inboedel 23 mrt 2012 #25 In alle afleveringen van Cobra 11 zitten Opels, alleen zijn ze aan het eind altijd allemaal kort :thumbdown
In alle afleveringen van Cobra 11 zitten Opels, alleen zijn ze aan het eind altijd allemaal kort :thumbdown
B -BlendjuH- Hoort bij de inboedel 24 mrt 2012 #26 In Ernst en Bobbie rijdt een vectra b2 politiewagen :jerry Kwam mijn dochtertje mee aan zetten Kijk Papa ... opel vectra :jerry :jerry En in GTST ... meerdere malen de Opel Movano van Noud bouwt Voorkant Logo afgeplakt en achterop met KOEIELETTERS :jerry :jerry :jerry Mijn leven in puin stond een oud opeltje in de tuin ... En nog een paar gezien maar daar kan ik niet meer opkomen ... Oh ja Tol hanse met Big city zie je er ook een paar voorbij komen ... En ja ... een Hagenees die naar Amsterdamse muziek luistert :thumb
In Ernst en Bobbie rijdt een vectra b2 politiewagen :jerry Kwam mijn dochtertje mee aan zetten Kijk Papa ... opel vectra :jerry :jerry En in GTST ... meerdere malen de Opel Movano van Noud bouwt Voorkant Logo afgeplakt en achterop met KOEIELETTERS :jerry :jerry :jerry Mijn leven in puin stond een oud opeltje in de tuin ... En nog een paar gezien maar daar kan ik niet meer opkomen ... Oh ja Tol hanse met Big city zie je er ook een paar voorbij komen ... En ja ... een Hagenees die naar Amsterdamse muziek luistert :thumb
B -BlendjuH- Hoort bij de inboedel 24 mrt 2012 #27 In Ernst en Bobbie rijdt een vectra b2 politiewagen :jerry Kwam mijn dochtertje mee aan zetten Kijk Papa ... opel vectra :jerry :jerry En in GTST ... meerdere malen de Opel Movano van Noud bouwt Voorkant Logo afgeplakt en achterop met KOEIELETTERS :jerry :jerry :jerry Mijn leven in puin stond een oud opeltje in de tuin ... En nog een paar gezien maar daar kan ik niet meer opkomen ... Oh ja Tol hanse met Big city zie je er ook een paar voorbij komen ... En ja ... een Hagenees die naar Amsterdamse muziek luistert :thumb
In Ernst en Bobbie rijdt een vectra b2 politiewagen :jerry Kwam mijn dochtertje mee aan zetten Kijk Papa ... opel vectra :jerry :jerry En in GTST ... meerdere malen de Opel Movano van Noud bouwt Voorkant Logo afgeplakt en achterop met KOEIELETTERS :jerry :jerry :jerry Mijn leven in puin stond een oud opeltje in de tuin ... En nog een paar gezien maar daar kan ik niet meer opkomen ... Oh ja Tol hanse met Big city zie je er ook een paar voorbij komen ... En ja ... een Hagenees die naar Amsterdamse muziek luistert :thumb
S saluma Loopt hier de deur plat 31 mrt 2012 #28 @Makko wrote:De Heineken Ontvoering Kadett City wit en een Ascona B Oranje Deze oranje Ascona stond op MP te koop en kwam uit Amsterdam.Ik had toen interesse in deze wagen,die vrouw gebeld en ik kon komen kiijken. Ben wezen kijken,maar nee,van achteren was er wat tegen aan gereden,en de rechterkoplamp stond naar binnen.Kokerbalk was ook rot...
@Makko wrote:De Heineken Ontvoering Kadett City wit en een Ascona B Oranje Deze oranje Ascona stond op MP te koop en kwam uit Amsterdam.Ik had toen interesse in deze wagen,die vrouw gebeld en ik kon komen kiijken. Ben wezen kijken,maar nee,van achteren was er wat tegen aan gereden,en de rechterkoplamp stond naar binnen.Kokerbalk was ook rot...
S saluma Loopt hier de deur plat 31 mrt 2012 #29 @Makko wrote:De Heineken Ontvoering Kadett City wit en een Ascona B Oranje Deze oranje Ascona stond op MP te koop en kwam uit Amsterdam.Ik had toen interesse in deze wagen,die vrouw gebeld en ik kon komen kiijken. Ben wezen kijken,maar nee,van achteren was er wat tegen aan gereden,en de rechterkoplamp stond naar binnen.Kokerbalk was ook rot...
@Makko wrote:De Heineken Ontvoering Kadett City wit en een Ascona B Oranje Deze oranje Ascona stond op MP te koop en kwam uit Amsterdam.Ik had toen interesse in deze wagen,die vrouw gebeld en ik kon komen kiijken. Ben wezen kijken,maar nee,van achteren was er wat tegen aan gereden,en de rechterkoplamp stond naar binnen.Kokerbalk was ook rot...
B -BlendjuH- Hoort bij de inboedel 31 mrt 2012 #30 Afgelopen donderdag ... meerdere opels gezien ... Corsa, kadett , omega in de 2 Jackie Chan films :thumb
Afgelopen donderdag ... meerdere opels gezien ... Corsa, kadett , omega in de 2 Jackie Chan films :thumb
B -BlendjuH- Hoort bij de inboedel 31 mrt 2012 #31 Afgelopen donderdag ... meerdere opels gezien ... Corsa, kadett , omega in de 2 Jackie Chan films :thumb
Afgelopen donderdag ... meerdere opels gezien ... Corsa, kadett , omega in de 2 Jackie Chan films :thumb
S Slurpy Post best veel 31 mrt 2012 #32 @ronnie opel boy wrote:de laaste transformus Dat is eigenlijk geen opel maar een saturn. :jerry
S Slurpy Post best veel 31 mrt 2012 #33 @ronnie opel boy wrote:de laaste transformus Dat is eigenlijk geen opel maar een saturn. :jerry
G Gerrit78 Komt hier geregeld 1 apr 2012 #34 @Makko wrote:De Heineken Ontvoering Kadett City wit en een Ascona B Oranje En een groene D Kadett
G Gerrit78 Komt hier geregeld 1 apr 2012 #35 @Makko wrote:De Heineken Ontvoering Kadett City wit en een Ascona B Oranje En een groene D Kadett
S sw_reijnders Forumbewoner 1 apr 2012 #36 Als er auto's in de Harry Potter films voorkomen (niet dat vliegende autootje meegerekend) dan zijn dat Vectra's B en C in de eerste film staat toevallig heel de straat vol met alleen maar Vectra B's screendumpje van HP1
Als er auto's in de Harry Potter films voorkomen (niet dat vliegende autootje meegerekend) dan zijn dat Vectra's B en C in de eerste film staat toevallig heel de straat vol met alleen maar Vectra B's screendumpje van HP1
S sw_reijnders Forumbewoner 1 apr 2012 #37 Als er auto's in de Harry Potter films voorkomen (niet dat vliegende autootje meegerekend) dan zijn dat Vectra's B en C in de eerste film staat toevallig heel de straat vol met alleen maar Vectra B's screendumpje van HP1
Als er auto's in de Harry Potter films voorkomen (niet dat vliegende autootje meegerekend) dan zijn dat Vectra's B en C in de eerste film staat toevallig heel de straat vol met alleen maar Vectra B's screendumpje van HP1
V voyageboy Post best veel 2 apr 2012 #40 haha geniaal dat ze in een opel reden had ik wel door maar dat die hele straat er vol me staat is leuk..
haha geniaal dat ze in een opel reden had ik wel door maar dat die hele straat er vol me staat is leuk..