M mantamafkees01 Loopt hier de deur plat 31 dec 2009 #62 Origineel houden dat ding, misschien iets verlagen. :thumbup
B Black Magic Loopt hier de deur plat 31 dec 2009 #63 ja vind ik ook rob dubbele lampen hebben de meeste al vind dit niet minder staan
M mantaray Komt hier geregeld 1 jan 2010 #65 origineel gepost door boyanka :agenti 200 heeft dacht ik kleurnmr 552 = 452
E eddepet007 Hoort bij de inboedel 1 jan 2010 #66 dankjullie kleurnummer weet ik niet auto staat op mn werk zodat ik er zaterdag mee aan de gang kan de ronde koplampen zit ik ook an te denken Eddie moet zeggen dat hem dit niet mistaat ,maar vindt rondt net effe iets sportiever ondanks dat je het vaak ziet
dankjullie kleurnummer weet ik niet auto staat op mn werk zodat ik er zaterdag mee aan de gang kan de ronde koplampen zit ik ook an te denken Eddie moet zeggen dat hem dit niet mistaat ,maar vindt rondt net effe iets sportiever ondanks dat je het vaak ziet
P Pastra Loopt hier de deur plat 1 jan 2010 #67 Onze lieve Kees wilde mijn ronde lichten al uit mijn hok meenemen, 'voorlopig doe je er toch niks mee' zegt Kees...:jerry
Onze lieve Kees wilde mijn ronde lichten al uit mijn hok meenemen, 'voorlopig doe je er toch niks mee' zegt Kees...:jerry
B boyanka Komt hier geregeld 1 jan 2010 #68 origineel gepost door mantaray origineel gepost door boyanka :agenti 200 heeft dacht ik kleurnmr 552 = 452 ja klopt, is weer een tijdje geleden dat ik op het type plaatje heb gekeken
origineel gepost door mantaray origineel gepost door boyanka :agenti 200 heeft dacht ik kleurnmr 552 = 452 ja klopt, is weer een tijdje geleden dat ik op het type plaatje heb gekeken
M mantadevil Hoort bij de inboedel 3 jan 2010 #69 zou hem ook wit laten ja vind een witte gsi super ronde lampjes erin verlagen groep a en dikke wielen en dan is ie af :wub
zou hem ook wit laten ja vind een witte gsi super ronde lampjes erin verlagen groep a en dikke wielen en dan is ie af :wub