D Dolmans Post best veel 30 dec 2009 #41 Ziet er inderdaad mooi uit, Kees. Volgend jaar bij de Opel testdag naast die van mij zetten, dan hebben we mooi een (peper en zout)stel! Als Pastra nou eens opschiet met zijn project , hebben we weer 3 Manta's in ut durp :thumbup:thumbup
Ziet er inderdaad mooi uit, Kees. Volgend jaar bij de Opel testdag naast die van mij zetten, dan hebben we mooi een (peper en zout)stel! Als Pastra nou eens opschiet met zijn project , hebben we weer 3 Manta's in ut durp :thumbup:thumbup
K Kermitkiller Hoort bij de inboedel 30 dec 2009 #42 super auto kees had wel gedacht da je de i200 gekocht had ben wel benieuwd waar die naar toe gegaan is :thumbup:thumbup:thumbup:thumbup
super auto kees had wel gedacht da je de i200 gekocht had ben wel benieuwd waar die naar toe gegaan is :thumbup:thumbup:thumbup:thumbup
O Opelkees Hoort bij de inboedel 30 dec 2009 #43 dank voor de reacties als je t zo ziet hangt die achterste kentekenplaat wel erg beun
O Opelkees Hoort bij de inboedel 30 dec 2009 #45 ja stond in een behoorlijk volle schuur al aardig lang te staan
V voederbiet Loopt hier de deur plat 30 dec 2009 #46 net ding hoor kees, suc6 met APK waardig maken en kleine opknapperij
M mantadevil Hoort bij de inboedel 30 dec 2009 #47 Originally posted by Opelkees ja stond in een behoorlijk volle schuur al aardig lang te staan ben al medere keren bij deze manta wezen kijken ,stond vaak bij een garage bedrijf in vollenhove daar heb je een mooie manta aan gekocht
Originally posted by Opelkees ja stond in een behoorlijk volle schuur al aardig lang te staan ben al medere keren bij deze manta wezen kijken ,stond vaak bij een garage bedrijf in vollenhove daar heb je een mooie manta aan gekocht
O Opelkees Hoort bij de inboedel 30 dec 2009 #48 ja ietsje werk maar dan hebben we weer wat te doen he:jerry
J JOZO Loopt hier de deur plat 30 dec 2009 #49 Dan nu toch weer aan de Manta! Goed bezig Kees! Succes met het gehobby aan de Manta, zodat ie de weg op kan!
Dan nu toch weer aan de Manta! Goed bezig Kees! Succes met het gehobby aan de Manta, zodat ie de weg op kan!
P Pastra Loopt hier de deur plat 31 dec 2009 #54 origineel gepost door Dolmans Ziet er inderdaad mooi uit, Kees. Volgend jaar bij de Opel testdag naast die van mij zetten, dan hebben we mooi een (peper en zout)stel! Als Pastra nou eens opschiet met zijn project , hebben we weer 3 Manta's in ut durp :thumbup:thumbup Als het goed is heb ik volgend weekend een blok, veel sneller dan verwacht, aangezien ik rustig aan wil doen, maar dat kan niet he:jerry Is de kleur wit van jouw gsi kees, ook hetzelfde als een i200 of i400 wit?
origineel gepost door Dolmans Ziet er inderdaad mooi uit, Kees. Volgend jaar bij de Opel testdag naast die van mij zetten, dan hebben we mooi een (peper en zout)stel! Als Pastra nou eens opschiet met zijn project , hebben we weer 3 Manta's in ut durp :thumbup:thumbup Als het goed is heb ik volgend weekend een blok, veel sneller dan verwacht, aangezien ik rustig aan wil doen, maar dat kan niet he:jerry Is de kleur wit van jouw gsi kees, ook hetzelfde als een i200 of i400 wit?
T The_Undertaker Loopt hier de deur plat 31 dec 2009 #56 Welk kleurnummer wit heb je erop zitten dan? Dan zal ik es kijken wat ik erop heb :thumbup
B Black Magic Loopt hier de deur plat 31 dec 2009 #57 ziet er mooi uit kees binnenkort even de stickers erop en dan is ie helemaal af veel plezier ermee
P Pastra Loopt hier de deur plat 31 dec 2009 #58 wat zijn de kleurnummers van wit dan? Voor gsi, i200 en i400
E eddepet007 Hoort bij de inboedel 31 dec 2009 #59 manta int wit blijft idd erg mooi ziet er goed uit zullen hem wel zien op meeting denk ik ,zou dr wel dubbele koplampen inzetten ,maar das persoonlijke smaak
manta int wit blijft idd erg mooi ziet er goed uit zullen hem wel zien op meeting denk ik ,zou dr wel dubbele koplampen inzetten ,maar das persoonlijke smaak
O Opelkees Hoort bij de inboedel 31 dec 2009 #60 dankjullie kleurnummer weet ik niet auto staat op mn werk zodat ik er zaterdag mee aan de gang kan de ronde koplampen zit ik ook an te denken Eddie
dankjullie kleurnummer weet ik niet auto staat op mn werk zodat ik er zaterdag mee aan de gang kan de ronde koplampen zit ik ook an te denken Eddie