bedankt frank:thumbup
Ik vind zelf ook dat ik veeeeeeeels te lang aan het schuren ben had al 10x af kunnen zijn ofzo:swear (het zit me een beetje vies tegen bij de kadett ander schuurwerk wat ik gedaan had en heb ging net zo mooi (bij de achterbumper:wub) maarja)
Ik gebruik een redelijk groot schuurblok (niet een smalle lange van hout maar zo'n rechthoekige van kunststof)
En ja met zo 1 van hout krijg je het snel strak:vertag
zulke heb ik:
twee van zulke van hard kunststof (klote dingen:swear)
hier 1 van (gebruik ik niet)
en 4 van deze waarvan 1 hele grote waarmee ik alles schuur
Ik kan die van hout ook nergens vinden:vertag
Maar in klarenbeek waar ik ook nog wel eens te vinden ben liggen er wel 2 (een iets kleinere en een grote) alleen die is altijd in gebruik (vant weekend maar eens even lenen)
En omdat je het met een plamuur rubbertje van de halfords ook nooit strak krijgt ga ik ook maar eens even shoppen voor een grotere zodat je in 1 keer heel het vlak meeneemt :vertag

(of morgen effe bij de praxis kijken (ben ik morgen toch in de buurt met boodschappen halen) voor iets van flexibel rubber wat geschikt is en stukken breder is
En dan trek ik hem vant weekend in 1x strak in de plamuur met een groooooter rubber (hoop ik:vertag) en daarna schuren met de houten schuurblokken