Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Vanmiddag in Zadar (Kroatië) een zwarte vectra c2 station zien rijden met Irmscher gril en donkere achterlichten. Met Nederlands kenteken. Toevallig een bekende van hier?
@helmer opelfan wrote:Of iemand die zijn auto gejat is :jerry lol
Whehehe zoiets begin ik ook te denken toen ik een opc blauwe vectra c in Polen tegen kwam. Met Nederlands kenteken. Maar dat bleek achteraf Marcin te zijn
@DeKleineMan wrote:@helmer opelfan wrote:Of iemand die zijn auto gejat is :jerry lol
Whehehe zoiets begin ik ook te denken toen ik een opc blauwe vectra c in Polen tegen kwam. Met Nederlands kenteken. Maar dat bleek achteraf Marcin te zijn
@taner32 wrote:haha.Weet niet waar is foto gemaakt maar denk k rond 30 december nog op 19inch velgen
nu weet k in Szklarska Poreba
Haha jah ik heb je in Sklarska Poreba zien rijden en later stond je auto geparkeerd bij de Netto supermarkt. Waar ik de foto gemaakt heb. Grappig....gespot zo ver van huis king: