N nova.... Forumbewoner 29 jun 2015 #1.981 Waren vandaag in Volkel bij de vliegshow annex autoshow Kimmiej.. ja ik zag je foto... late reactie van mij :sleeping Hier is die dan nog een keer.
Waren vandaag in Volkel bij de vliegshow annex autoshow Kimmiej.. ja ik zag je foto... late reactie van mij :sleeping Hier is die dan nog een keer.
B -BlendjuH- Hoort bij de inboedel 6 jul 2015 #1.983 Das bij jou voor de deur hahahaha dus een beetje vals spelen :jerry
B -BlendjuH- Hoort bij de inboedel 6 jul 2015 #1.985 Kampen is niet ver ... Maar dan kom jij dus ook naar de meeting in Lelystad in september :jerry
W Wess1988 Loopt hier de deur plat 6 jul 2015 #1.986 @micvec wrote: ja moest even wat ophalen in Lelystad nog bedankt No prob
M micvec Post best veel 8 jul 2015 #1.987 @-BlendjuH- wrote:Kampen is niet ver ... Maar dan kom jij dus ook naar de meeting in Lelystad in september :jerry Als het mogelijk is voor mij zal ik waarschijnlijk wel aan wippen effe met de vrouw overleggen
@-BlendjuH- wrote:Kampen is niet ver ... Maar dan kom jij dus ook naar de meeting in Lelystad in september :jerry Als het mogelijk is voor mij zal ik waarschijnlijk wel aan wippen effe met de vrouw overleggen
B -BlendjuH- Hoort bij de inboedel 11 jul 2015 #1.988 @micvec wrote:@-BlendjuH- wrote:Kampen is niet ver ... Maar dan kom jij dus ook naar de meeting in Lelystad in september :jerry Als het mogelijk is voor mij zal ik waarschijnlijk wel aan wippen effe met de vrouw overleggen Vind de vrouw best wel goed :jerry Haal je geen kattekwaad uit :jerry :jerry
@micvec wrote:@-BlendjuH- wrote:Kampen is niet ver ... Maar dan kom jij dus ook naar de meeting in Lelystad in september :jerry Als het mogelijk is voor mij zal ik waarschijnlijk wel aan wippen effe met de vrouw overleggen Vind de vrouw best wel goed :jerry Haal je geen kattekwaad uit :jerry :jerry
W wagnas Loopt hier de deur plat 15 jul 2015 #1.991 Ik vind de Signum toch 10x mooier, die station is zo standaard. :kewlpics
K kadett-supreme Post best veel 16 jul 2015 #1.992 en een bekende kop ook volgens mij..... al verstopt ie zich wel achter zijn telefoon......
H Hans V6 Komt weleens kijken 22 jul 2015 #1.994 Gisteren in Harkema een vectra C Gts gespot zwart met wit dak, iemand van hier?
D DeKleineMan Komt weleens kijken 24 jul 2015 #1.995 Vanmiddag in Hardenberg een zwarte vectra c1 gezien met insignia opc (?) velgen en een zwarte gril. En een 2 a 3 weken terug volgens mij een bruin/koper kleurige vectra B i500 zien schieten in de buurt van de biesbosch.
Vanmiddag in Hardenberg een zwarte vectra c1 gezien met insignia opc (?) velgen en een zwarte gril. En een 2 a 3 weken terug volgens mij een bruin/koper kleurige vectra B i500 zien schieten in de buurt van de biesbosch.
R reneNL Komt weleens kijken 24 jul 2015 #1.996 Vanmiddag gespot in Groningen bij (babydump,babypark,prenatal) donker blauwe vectra c station! Verlaagd volgens mij 19" en ramen geblindeerd!
Vanmiddag gespot in Groningen bij (babydump,babypark,prenatal) donker blauwe vectra c station! Verlaagd volgens mij 19" en ramen geblindeerd!
W Wess1988 Loopt hier de deur plat 29 jul 2015 #1.997 Vectra B station met geblindeerde achterruiten en dubbele uitlaat links. Zag er goed verzorgd uit. Vanmiddag rond 12:57 op de A1 richting Amsterdam. 03-HB-KD
Vectra B station met geblindeerde achterruiten en dubbele uitlaat links. Zag er goed verzorgd uit. Vanmiddag rond 12:57 op de A1 richting Amsterdam. 03-HB-KD
N nova.... Forumbewoner 2 aug 2015 #1.998 Azur blauwe vectra b stw 02-FJ met remus uitlaat daalhemerweg 12:35 uur Strax weer gespot zit voorop een i 500 bumper... tijd 18:55 uur Verzonden vanaf mijn Samsung-apparaat
Azur blauwe vectra b stw 02-FJ met remus uitlaat daalhemerweg 12:35 uur Strax weer gespot zit voorop een i 500 bumper... tijd 18:55 uur Verzonden vanaf mijn Samsung-apparaat
W Wess1988 Loopt hier de deur plat 5 aug 2015 #1.999 Meerdere vectra c1's gespot van Lelystad-Heerenveen en weer terug. Ook de abs uit kunnen proberen om een kusje met de voorganger te voorkomen :/
Meerdere vectra c1's gespot van Lelystad-Heerenveen en weer terug. Ook de abs uit kunnen proberen om een kusje met de voorganger te voorkomen :/