T teungts Loopt hier de deur plat 14 apr 2012 #1.321 niet dat ik weet, maar ik heb jou afgelopen zaterdag wel gespot bij meeting groningen.
G gwriemersma Loopt hier de deur plat 15 apr 2012 #1.322 @teungts wrote:niet dat ik weet, maar ik heb jou afgelopen zaterdag wel gespot bij meeting groningen. Dat was mijn buurjongen die met mjin vec was gegaan
@teungts wrote:niet dat ik weet, maar ik heb jou afgelopen zaterdag wel gespot bij meeting groningen. Dat was mijn buurjongen die met mjin vec was gegaan
D drempelvrees Komt hier geregeld 18 apr 2012 #1.324 Vandaag Nova gespot op de Bayeuxlaan in Eindhoven, hij was alleen in zijn werkauto
H HarryBarry Post best veel 30 apr 2012 #1.327 Met mijn gsm deze fraaie zilvergrijze Vectra B gespot in Enschede tijdens Koninginnedag. Overigens geen idee wat voor type B2 notchback het is, maar ongetwijfeld zijn hier kenners genoeg om dit aan te vullen
Met mijn gsm deze fraaie zilvergrijze Vectra B gespot in Enschede tijdens Koninginnedag. Overigens geen idee wat voor type B2 notchback het is, maar ongetwijfeld zijn hier kenners genoeg om dit aan te vullen
M mattemaker Komt hier geregeld 30 apr 2012 #1.328 @wim-v6 wrote:Reed de vrouw er hard weg mee, Servaas :jerry :jerry Willem Whoehahhahahahah :jerry :wors :wors
@wim-v6 wrote:Reed de vrouw er hard weg mee, Servaas :jerry :jerry Willem Whoehahhahahahah :jerry :wors :wors
A astrawez Loopt hier de deur plat 5 mei 2012 #1.329 Mooie originele Vectra A GT gespot op een autosloperij vlakbij Eindhoven
S speaker Hoort bij de inboedel 7 mei 2012 #1.330 Deze C2 OPC-line heb ik vorige week in Arvika,Zweden op het terrein van o.a de Lidl gespot. En ff met z'n tweetjes op de foto! OPC en Irmscher !
Deze C2 OPC-line heb ik vorige week in Arvika,Zweden op het terrein van o.a de Lidl gespot. En ff met z'n tweetjes op de foto! OPC en Irmscher !
Corsa_GSi Hoort bij de inboedel 8 mei 2012 #1.331 @mattemaker wrote:@wim-v6 wrote:Reed de vrouw er hard weg mee, Servaas :jerry :jerry Willem Whoehahhahahahah :jerry :wors :wors Nee, een maatje van me opweg naar de parkeergarage :thumb
@mattemaker wrote:@wim-v6 wrote:Reed de vrouw er hard weg mee, Servaas :jerry :jerry Willem Whoehahhahahahah :jerry :wors :wors Nee, een maatje van me opweg naar de parkeergarage :thumb
S speaker Hoort bij de inboedel 8 mei 2012 #1.333 @ColinH wrote:@ Speaker, dik man !! Meer foto's samen? Gr Colin Nee, jammer genoeg niet Colin !
S sw_reijnders Forumbewoner 8 mei 2012 #1.334 @speaker wrote:@ColinH wrote:@ Speaker, dik man !! Meer foto's samen? Gr Colin Nee, jammer genoeg niet Colin ! mag um wellis wassen peet :jerry maar wel een leuke foto!!!
@speaker wrote:@ColinH wrote:@ Speaker, dik man !! Meer foto's samen? Gr Colin Nee, jammer genoeg niet Colin ! mag um wellis wassen peet :jerry maar wel een leuke foto!!!
H harryastra Post best veel 8 mei 2012 #1.335 @HarryBarry wrote:Met mijn gsm deze fraaie zilvergrijze Vectra B gespot in Enschede tijdens Koninginnedag. Overigens geen idee wat voor type B2 notchback het is, maar ongetwijfeld zijn hier kenners genoeg om dit aan te vullen Deze is/was van Matthieu uit Vriezenveen, stond een tijdje terug te koop. Wel een mooie wagen idd :wors
@HarryBarry wrote:Met mijn gsm deze fraaie zilvergrijze Vectra B gespot in Enschede tijdens Koninginnedag. Overigens geen idee wat voor type B2 notchback het is, maar ongetwijfeld zijn hier kenners genoeg om dit aan te vullen Deze is/was van Matthieu uit Vriezenveen, stond een tijdje terug te koop. Wel een mooie wagen idd :wors
J jraaf Hoort bij de inboedel 13 mei 2012 #1.336 Ibiza, GTS met rode klauwen en een dikke dubbele pijp. Met m'n mob dus nie zo goed. Enigste vec c die ik de hele week gezien heb Gister avond vanaf Weeze in m'n veccie terug door de nacht :jerry had daar een 110 pk diesel citroen c4 uke wat een genot m'n vec. Groet jraaf
Ibiza, GTS met rode klauwen en een dikke dubbele pijp. Met m'n mob dus nie zo goed. Enigste vec c die ik de hele week gezien heb Gister avond vanaf Weeze in m'n veccie terug door de nacht :jerry had daar een 110 pk diesel citroen c4 uke wat een genot m'n vec. Groet jraaf
G GTS Power Hoort bij de inboedel 13 mei 2012 #1.337 Weer jammer dat er zilveren koplampen en standaard vec c bumper opzit. Schijnt ook ooit zo geleverd te zijn.
Weer jammer dat er zilveren koplampen en standaard vec c bumper opzit. Schijnt ook ooit zo geleverd te zijn.
H HardcoreHell Loopt hier de deur plat 17 mei 2012 #1.338 Vanmiddag gespot op de kanaaldijk-zuid bij Someren. Rond 17.30. Zilvere Vectra C1 GTS. Xenon kop- en mistlichten. 18" (gokje) lm velgen.
Vanmiddag gespot op de kanaaldijk-zuid bij Someren. Rond 17.30. Zilvere Vectra C1 GTS. Xenon kop- en mistlichten. 18" (gokje) lm velgen.
E Eddyvec C Komt weleens kijken 20 mei 2012 #1.339 Ik heb volgens mij jraaf gespot, gisteren in Veendam.
S Steevens Komt weleens kijken 21 mei 2012 #1.340 @Klopper wrote:@Steevens wrote:Hier is de foto.. Jammer alleen dat rijden en foto's maken geen goede combinatie is. Een paar seconden eerder reden we met z'n 3e naast elkaar. Op de A2 tussen Hedel en Zaltbommel richting het noorden? :thumb
@Klopper wrote:@Steevens wrote:Hier is de foto.. Jammer alleen dat rijden en foto's maken geen goede combinatie is. Een paar seconden eerder reden we met z'n 3e naast elkaar. Op de A2 tussen Hedel en Zaltbommel richting het noorden? :thumb