Opel Vectra/Signum GESPOT

Ik zag op Koninginnendag bij het Museumplein in Amsterdam deze Vectra B1 X1.6XEL van 1996 staan king: king:

DSC01414.jpg

Zou mijn Vec liever niet daar hebben staan op zo'n dag, staan nog al wat mensen te pissen daar achter.. :o

Was wel weer een dolle boel daar bij 't Museumplein :afro

tevens gespot vanmorgen in heerlen bij de mc donalds in de buurt een b vectra bordaux rood leek verdacht veel op die van jou paashaas:D kan het kloppen dat jij rond 10 uur daar reed:D:D

105.JPG

Ik heb deze Vauxhall Vectra gezien op de meubelboulevard in Roermond op 29-04-2008. Voor de zekerheid even naar de bandenmaat gekeken: 19", 235 breed en 35 hoog. Vond het wel geinig om te zien...king:

irmscher zwarte vectra c gespot terhoogte van de kissel met belgisch kenteken wil ik foto maken valt het toestel dus alleen zwart heb je helaas niks aan:P

Net gespot in Kimmie met vriend in de witte vectra 2000TR-H*-** jullie kwamen van flight-forum af en ik reed aan de andere kant ri flght-forum in de grijze astra station G was rond +- 21.35 uur

origineel gepost door piet

tevens gespot vanmorgen in heerlen bij de mc donalds in de buurt een b vectra bordaux rood leek verdacht veel op die van jou paashaas:D kan het kloppen dat jij rond 10 uur daar reed:D:D

Nope, helaas....Voilgende keer plaatje maken joh, ik ben wel eens benieuwd hnoe mijn dubbelganger dr dan uit ziet he :vertag:P

@ DeMarkies : Das het Retailpark joh, meubel-boulevard my ass....Maar een errug dikke Vauxhall Vectra VXR !!!! (OPC voor de hollanders he)

Vanmiddag deze paarse 2,5 V6 gespot op de Buitenring in Almere-buiten!

Afb009.jpg

Was een mooie bak. Excuses voor het vieze raam, was net vanmorgen op de A12 door een zwerm muggen gereden!! :swear

Peter

gister rond 2200 in harmelen in het centrum

lotus omega 3 liter als ik me niet vergis

zo dikke bak met een leuke brul:thumbup:thumbup

origineel gepost door nova....

Net gespot in Kimmie met vriend in de witte vectra 2000TR-H*-** jullie kwamen van flight-forum af en ik reed aan de andere kant ri flght-forum in de grijze astra station G was rond +- 21.35 uur

Hehe jaja ik had je gezien :) zat al naar je bakkie te kijken :)

En wat vond je van de make-over?

origineel gepost door PAASHAAS

origineel gepost door piet

Nope, helaas....Voilgende keer plaatje maken joh, ik ben wel eens benieuwd hnoe mijn dubbelganger dr dan uit ziet he :vertag:P

@ DeMarkies : Das het Retailpark joh, meubel-boulevard my ass....Maar een errug dikke Vauxhall Vectra VXR !!!! (OPC voor de hollanders he)

ik wilde plaatje schieten was mijn batterij leeg:( en vaak ben ik net te laat met sommige auto's:)

origineel gepost door kimmiej666

origineel gepost door nova....

Hehe jaja ik had je gezien :) zat al naar je bakkie te kijken :)

En wat vond je van de make-over?

zag er goed uit ;)

Rond kwart voor 6 op de boschdijk in Eindhoven Nova.. (denk ik) gespot...

Ik hoorde alleen getoeter, maar me vriend zei dat het dezelfde was al van het flight forum :)

origineel gepost door kimmiej666

Rond kwart voor 6 op de boschdijk in Eindhoven Nova.. (denk ik) gespot...

Ik hoorde alleen getoeter, maar me vriend zei dat het dezelfde was al van het flight forum :)

idd dat waren wij ... maar moet dit niet bij astra staan:D

Terug
Naar boven