M Makko Loopt hier de deur plat 26 okt 2012 #621 Gister (donderdag), in Zwolle, een vla gele Record/Commodore automaat.
N nova.... Forumbewoner 17 aug 2011 #623 15 min geleden mac veldhoven bij verkeerslicht rekord 1900 blauw
H henk 400rr Hoort bij de inboedel 18 aug 2011 #624 Zag vanmorgen op de A7 een Senator met autoambulance en daar weer een senator op.
C ColinH Komt hier geregeld 19 aug 2011 #625 In Groningen bij Stadskanaal in de buurt, Deze Monza stond een paar huizen verderop, Gisteren reed ik in Twijzelerheide, daar stond een witte Commodore met zwarte motorkap en kwam een groene rijdende tegen. Gr Colin
In Groningen bij Stadskanaal in de buurt, Deze Monza stond een paar huizen verderop, Gisteren reed ik in Twijzelerheide, daar stond een witte Commodore met zwarte motorkap en kwam een groene rijdende tegen. Gr Colin
C charlois187 Post best veel 19 aug 2011 #626 Gisteravond in de Zuidhoek (rotterdam-charlois) een donkerbruine Senator A2 die achter de Roteb reedt. Kon het kenteken vanuit mijn raam niet zien helaas, er was een wolkbreuk waardoor het zicht erg slecht was.
Gisteravond in de Zuidhoek (rotterdam-charlois) een donkerbruine Senator A2 die achter de Roteb reedt. Kon het kenteken vanuit mijn raam niet zien helaas, er was een wolkbreuk waardoor het zicht erg slecht was.
W wingersv Post best veel 23 aug 2011 #627 vanmorgen een rode b senator, reed achter mij door voorthuizen heen. iemand van hier mischien? heb deze wagen al vaker tussen voorthuizen en putten zien rijden.
vanmorgen een rode b senator, reed achter mij door voorthuizen heen. iemand van hier mischien? heb deze wagen al vaker tussen voorthuizen en putten zien rijden.
M Makko Loopt hier de deur plat 25 aug 2011 #628 Vandaag een witte Senator op de A28 dacht ik, we reden een tijdje met elkaar mee. :thumbup
V voederbiet Loopt hier de deur plat 31 aug 2011 #631 vanmiddag rond kwart over 5 een oranje/bruine commo C tussen Obdam en HHwaard
G Ghanz Forumbewoner 2 sep 2011 #632 vanmiddag @nieuwleusen.. dikke senator a1, nee geen zwarte maar een rode net iets verder als bos bos bedden. op de balk aan.
vanmiddag @nieuwleusen.. dikke senator a1, nee geen zwarte maar een rode net iets verder als bos bos bedden. op de balk aan.
J Jantjemonza Komt weleens kijken 3 sep 2011 #633 groenmet. KAD? tussen Boxtel en Oiterwijk+/- 15.05 zag er netjes uit.
M mantamartin Komt weleens kijken 5 sep 2011 #634 Vanmiddag op de A6, in de buurt van benzinepomp "de abt" ofzo.. was rond kwart voor 5, een donkerblauwe Rekord P2?, op een aanhanger, voortgetrokken door een grijze ...euh.. jeep geval.. en ook al is het even geleden, vorige week zondagavond (28-08) een groene admiral of diplomat met een aanhanger erachter, op de a37.
Vanmiddag op de A6, in de buurt van benzinepomp "de abt" ofzo.. was rond kwart voor 5, een donkerblauwe Rekord P2?, op een aanhanger, voortgetrokken door een grijze ...euh.. jeep geval.. en ook al is het even geleden, vorige week zondagavond (28-08) een groene admiral of diplomat met een aanhanger erachter, op de a37.
V voederbiet Loopt hier de deur plat 12 sep 2011 #635 gistermiddag in dwingeloooo bij de opel garage/texaco pomp binnen een mooie zilver C rekord/commo A en even verderop richting kanaal een goudkleurige rekord E2
gistermiddag in dwingeloooo bij de opel garage/texaco pomp binnen een mooie zilver C rekord/commo A en even verderop richting kanaal een goudkleurige rekord E2
O Opelkees Hoort bij de inboedel 12 sep 2011 #636 in de straat van mn nieuwe huis hier in zeewolde begin van de avond een witte commodore C geparkeerd
M manta_dennis Komt hier geregeld 15 sep 2011 #637 @wingersv wrote:vanmorgen een rode b senator, reed achter mij door voorthuizen heen. iemand van hier mischien? heb deze wagen al vaker tussen voorthuizen en putten zien rijden. Dat is Frederick i200. Zit hier ook op het forum en woont in Putten. :thumb
@wingersv wrote:vanmorgen een rode b senator, reed achter mij door voorthuizen heen. iemand van hier mischien? heb deze wagen al vaker tussen voorthuizen en putten zien rijden. Dat is Frederick i200. Zit hier ook op het forum en woont in Putten. :thumb
D DMLB ceo Loopt hier de deur plat 15 sep 2011 #638 Gister rond ongeveer 18.45 een iets licht blauwe opel monza gesport in Rotterdam ter hoogte van de Nettomarkt, Iemand van het forum wellicht?
Gister rond ongeveer 18.45 een iets licht blauwe opel monza gesport in Rotterdam ter hoogte van de Nettomarkt, Iemand van het forum wellicht?
W wingersv Post best veel 15 sep 2011 #639 @manta_dennis wrote:@wingersv wrote:vanmorgen een rode b senator, reed achter mij door voorthuizen heen. iemand van hier mischien? heb deze wagen al vaker tussen voorthuizen en putten zien rijden. Dat is Frederick i200. Zit hier ook op het forum en woont in Putten. :thumb haha vandaar dat hij lekker met me mee reed heb hem ook vaak zien rijden met de manta, dus weet dat hij van doorrijden houd
@manta_dennis wrote:@wingersv wrote:vanmorgen een rode b senator, reed achter mij door voorthuizen heen. iemand van hier mischien? heb deze wagen al vaker tussen voorthuizen en putten zien rijden. Dat is Frederick i200. Zit hier ook op het forum en woont in Putten. :thumb haha vandaar dat hij lekker met me mee reed heb hem ook vaak zien rijden met de manta, dus weet dat hij van doorrijden houd
N nova.... Forumbewoner 21 sep 2011 #640 Toen strax witte rekord station....alleen waar weet ik niet meer.