Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Toen strax zat er voor me bij het WCW een rekord station grijs ...motor lijkt wel een 6 pitter kenteken GR-76 en op de achterraam stond http://www.opelkalender.nl/
gister avond om half 1 op de a 16 ter hoogte van barendrecht een zeer mooie rekord e2 :wubgoud kleurige en onder de stootlijsten bruin rekord een gls , ( ik meende paar jaar geleden te hebben gezien bij opel den hartog te helevoetsluis) iemand van hier?
[rquote=1877826&tid=77459&author=johani500driver]vanmorgen op ik denk dat het de a27 was, een zilvergrijze monza met gouden velgen, denk van iemand van het forum, meen hem te herkennen van een avator [/rquote]
Ces't moi, op weg naar m'n werk. Ik had hem weer eens uit de garage getrokken.
die auto hebben wij al jaren in onderhoud. zal al iets van 25 jaar zijn. me pa heeft hem ook voor 25 jaar terug in de GSE kleuren gespoten. en tsja, hij is nu niet meer in een beste staat. maar wat wil je. als je er dag en nacht mee rijd. een swinters door de pekel.
en ja, als je dan wat grondverf over hebt, dan kwast je het uiteraard zelf even bij king: :thumbup
[rquote=1859281&tid=77459&author=kevinvantrijp]vanmorgen rond 8:15 een goude commodore A of rekord C met zwart vinyl dak in de speelhuislaan in Breda ongeveer halverwege.
iemand van hier ik reed op een blauwe zundapp[/rquote]
maatje van me wist dat ik gek ben van opels. en heeft van de week gesolliciteerd bij een bedrijf dat in amerikanen deed. en hij had ook 3 opels staan. heeft ie een fototje van gemaakt en naar mij toe gemailt.