Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Is volgens mij ook niet in Nederland verkrijgbaar. Het is een Nurburgring black of zoiets. Stond ook op de IAA. Deze kun je voor 2500 euro meer gewrapt gewoon nieuw bij de dealer bestellen (in Duitsland dan). Parkeersensoren zijn in Nederland overigens ook niet leverbaar op een Corsa OPC als ik het goed heb.
@Klanderman wrote:Is volgens mij ook niet in Nederland verkrijgbaar. Het is een Nurburgring black of zoiets. Stond ook op de IAA. Deze kun je voor 2500 euro meer gewrapt gewoon nieuw bij de dealer bestellen (in Duitsland dan). Parkeersensoren zijn in Nederland overigens ook niet leverbaar op een Corsa OPC als ik het goed heb.
oef wat slecht van mij, was het al helemaal vergeten! Ik was op de IAA en heb er zelfs foto;s van gemaakt:
stond er met de groene uitvoering.... Met daglicht is mat zwart toch mooier dan onder de lampen op een beurs.
Vanmorgen omstreeks 07.25uur op de N309 van Lelystad naar Dronten, kwam ik een Zafira OPC (blauw) tegen, foto's ging ff niet zo snel omdat we elkaar tegemoed reden.