Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Vanochtend rond 8:30 langs de Zuid-Willemsvaart (van Den Bosch > Veghel) kwam me een superdikke en lage Omega B2 met dikke Borbet A's me tegemoed rijden (dus ri. Den Bosch). Ik rij daar iedere dag, maar deze heb ik er nog niet eerder gezien. Iemand van hier toevallig?
Van de week een Omega B 2.5 in Ermelo gespot, en nu staat hij bij mij thuis voor de deur.
Van buiten blauw metalic met een paar plekjes, van binnen met stoffen bekleding, een beetje nep hout, maar met onderhoudsboekjes, een bijna frisse distributieriem en een over frisse APK. :thumb
Er maar gelijk 300 km er bij gezet, en moet zeggen, best wel van genoten!
Toch fijne wagens die Omega's en je zier er niet veel van, viel me op.
@astrawez wrote:Vanochtend rond 8:30 langs de Zuid-Willemsvaart (van Den Bosch > Veghel) kwam me een superdikke en lage Omega B2 met dikke Borbet A's me tegemoed rijden (dus ri. Den Bosch). Ik rij daar iedere dag, maar deze heb ik er nog niet eerder gezien. Iemand van hier toevallig?
Een zwarte met Irmscher velgen?? Dan zou het BBuster kunnen zijn.
Probeer anders foto te maken als je m vaak ziet :thumb