D D.E Post best veel 1 jun 2011 #381 Er rijdt hier in Hilversum sinds kort een blauwe Omega A uit 1986 rond, 16-NLL-7.
H hanskadett Loopt hier de deur plat 1 jun 2011 #382 vandaag gespot toen ik van mij werk naar huis ging lotus omega stond bij een autospuiterij voor de deur
vandaag gespot toen ik van mij werk naar huis ging lotus omega stond bij een autospuiterij voor de deur
A astrawez Loopt hier de deur plat 18 jun 2011 #384 Laatst weer een aardig dikke Omega B MV6 gespot met rondom wat Irmscher attributen erop:
C ColinH Komt hier geregeld 18 jun 2011 #385 Ik heb zo'n vermoeden dat dat Jacco is, knap kontje :thumb Gr Colin
J J-Omega Post best veel 19 jun 2011 #386 Jep, dat was ik. Ik zag je toen ook rijden, volgens mij donderdag op de ringweg bij Den Bosch? Nette Vectra :thumb
Jep, dat was ik. Ik zag je toen ook rijden, volgens mij donderdag op de ringweg bij Den Bosch? Nette Vectra :thumb
A astrawez Loopt hier de deur plat 20 jun 2011 #387 Haha, dank je! Ik moest wel even bij gassen om dit plaatje te kunnen schieten. Ik kwam de A2 op en jij ging er daar af (ri. Oss). Het zal rond een uur of half 8 zijn geweest.
Haha, dank je! Ik moest wel even bij gassen om dit plaatje te kunnen schieten. Ik kwam de A2 op en jij ging er daar af (ri. Oss). Het zal rond een uur of half 8 zijn geweest.
J J-Omega Post best veel 20 jun 2011 #388 Dat was vast geen probleem met zo'n 2.6 in het vooronder. :thumbup Leuke foto in ieder geval, thnx.
S Sjors-V6 Post best veel 20 jun 2011 #389 @astrawez wrote:Laatst weer een aardig dikke Omega B MV6 gespot met rondom wat Irmscher attributen erop: Donders Jacco gespot !! :wors vette foto !!
@astrawez wrote:Laatst weer een aardig dikke Omega B MV6 gespot met rondom wat Irmscher attributen erop: Donders Jacco gespot !! :wors vette foto !!
A astrawez Loopt hier de deur plat 21 jun 2011 #390 @J-Omega wrote:Dat was vast geen probleem met zo'n 2.6 in het vooronder. :thumbup Leuke foto in ieder geval, thnx. Nee hoor was idd zo gepiept. :jerry Mocht je de foto in full-size willen, stuur me dan maar een pb met je emailadres erin.
@J-Omega wrote:Dat was vast geen probleem met zo'n 2.6 in het vooronder. :thumbup Leuke foto in ieder geval, thnx. Nee hoor was idd zo gepiept. :jerry Mocht je de foto in full-size willen, stuur me dan maar een pb met je emailadres erin.
S SiDni Post best veel 29 jun 2011 #391 Roekenest gespot in Drachten vanmiddag?? Bij de grote rotonde in Drachten, bij de fietsbrug, rond 16:00 ongeveer?
Roekenest gespot in Drachten vanmiddag?? Bij de grote rotonde in Drachten, bij de fietsbrug, rond 16:00 ongeveer?
X Xo-C4Rm4nI4C Komt weleens kijken 3 jul 2011 #393 Vandaag een Lotus Omega met duits kenteken gespot hier in het dorp! volgende keer als ik hem weer zie zal ik een foto schieten!
Vandaag een Lotus Omega met duits kenteken gespot hier in het dorp! volgende keer als ik hem weer zie zal ik een foto schieten!
A astrawez Loopt hier de deur plat 28 jul 2011 #394 Net in Veghel bij sloperij van Zutphen deze Omega b gespot.
V voederbiet Loopt hier de deur plat 15 aug 2011 #395 gistermiddag in oudesluis een omega 3000 24V in het zilver
C ColinH Komt hier geregeld 19 aug 2011 #396 Onder het brugrestaurant A4 een B1 V6 Caravan, Lag een Ford Focus motor in de kar. Gr Colin
T turbootje Loopt hier de deur plat 27 aug 2011 #397 dinsdag gespot in ermelo een mooie blauwe omega.ter hoogte van de shoarmaboer !! zag er superstrak uit !
dinsdag gespot in ermelo een mooie blauwe omega.ter hoogte van de shoarmaboer !! zag er superstrak uit !
V voederbiet Loopt hier de deur plat 27 aug 2011 #398 vanmiddag in hh waard stad van de zon een groene A omega sedan met achterspoiler en dikke 17 inchers
C ColinH Komt hier geregeld 13 mrt 2012 #399 @Senatorman wrote:Stond deze 86er niet enkele weken geleden op marktplaats waarbij de deuren nog wel intact waren, of was dat een andere? Ja maar dat is denk ik al een klein jaartje geleden, toen die net was ingevoerd. Gr Colin
@Senatorman wrote:Stond deze 86er niet enkele weken geleden op marktplaats waarbij de deuren nog wel intact waren, of was dat een andere? Ja maar dat is denk ik al een klein jaartje geleden, toen die net was ingevoerd. Gr Colin
O opelpower89 Loopt hier de deur plat 2 okt 2011 #400 net op de nieuweweg in valkenburg een lotus omega in britisch racing green met kenteken uit munchen gladbach die enorm veel rookte das pas een auto :wub
net op de nieuweweg in valkenburg een lotus omega in britisch racing green met kenteken uit munchen gladbach die enorm veel rookte das pas een auto :wub