Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
1,5 week? Schaam je. Ik geef je nu officieel opdracht om met dit heerlijke weer je omega uit de schuur te halen en er een stuk mee te gaan cruisen. Geeft niet waarheen, hoe hard en hoe lang. Als je haar maar even uitlaat.
:jerry is toch werkelijk zo ! ik moet daar ergens wel om lachen, een Omega die zo'n luizen leven heeft king: altijd maar een beetje mooi te wezen en leuke ritjes maken met mooi weer :angel
origineel gepost door Tukker sur meuse
1,5 week? Schaam je. Ik geef je nu officieel opdracht om met dit heerlijke weer je omega uit de schuur te halen en er een stuk mee te gaan cruisen. Geeft niet waarheen, hoe hard en hoe lang. Als je haar maar even uitlaat.
groet wim
Nou Wim, ik ben er afgelopen Zaterdag mee naar Metalrush én J-Omega geweest, de Zondag erna naar steinmetz_opel_omega in het mooie Twente king: dus ze heeft weer even morgen arbeiten voor de baas
Nou Wim, ik ben er afgelopen Zaterdag mee naar Metalrush én J-Omega geweest, de Zondag erna naar steinmetz_opel_omega in het mooie Twente king: dus ze heeft weer even morgen arbeiten voor de baas
Groetend,
Sjors
Ze klonk als vanouds erg tevreden afgelopen zaterdag
Kan ook haast niet anders met al die soortgenoten in de buurt king: