Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Afgelopen Zondagavond Nabij Almkerk op de Doornseweg kwam ons (Nielsss zat bij mij in de Omega) een donker kleurige B2 Sedan met volledig Irmscher pakket tegemoet ! voorbumper, skirts, achterbumper, einddemper alles !! wat een bak zeg :wub :wub:wub
vanmorgen rond 09:10 rijd ik in het stukje duitsland tussen brunssum en roermond bij dorpje seaffellen als na een rotonde het optrekken met mijn 530 pk tjes niet snel genoeg gaat voor een grijze omega station b2 met kenteken 08-ts-hk. iemand van hier? grytz martijn
vanmorgen rond 09:10 rijd ik in het stukje duitsland tussen brunssum en roermond bij dorpje seaffellen als na een rotonde het optrekken met mijn 530 pk tjes niet snel genoeg gaat voor een grijze omega station b2 met kenteken 08-ts-hk. iemand van hier? grytz martijn
Het zal vast niet iemand van hier zijn, volgens RDW is het een VW Passat
Gisteren een zilvergrijze Omega B1 Caravan gezien met een Irmscher einddemper king: