S soepkiepe Forumbewoner 25 apr 2013 #5.861 straat naam weet ik zo niet maar kan ik wel aan komen. moet ik hem ff via google zoeken, maar huisnummer weet ik verder niet he.
straat naam weet ik zo niet maar kan ik wel aan komen. moet ik hem ff via google zoeken, maar huisnummer weet ik verder niet he.
S soepkiepe Forumbewoner 25 apr 2013 #5.863 ja denk dat als je bij iemand aanbelt ze het wel weten, ding staat er al zoals ie er uit ziet. zal straks wel ff met google gaan zoeken, dan stuur ik hem je wel ff in pm ik denk haast dat ie er zelfs met google eart wel op de foto staat
ja denk dat als je bij iemand aanbelt ze het wel weten, ding staat er al zoals ie er uit ziet. zal straks wel ff met google gaan zoeken, dan stuur ik hem je wel ff in pm ik denk haast dat ie er zelfs met google eart wel op de foto staat
S soepkiepe Forumbewoner 25 apr 2013 #5.864 @geert opel wrote:oke zalen ze daar wel weeten van wie die is u hebt een pmetje
R RISL Forumbewoner 29 apr 2013 #5.865 Bordeauxrode Manta A, afgelopen zaterdagochtend op de Backer en Ruebweg in Breda. Denk rond 10:00 uur.
Bordeauxrode Manta A, afgelopen zaterdagochtend op de Backer en Ruebweg in Breda. Denk rond 10:00 uur.
G Ghanz Forumbewoner 29 apr 2013 #5.867 donkerbruin met sky dak denk... is van ene uut nijleusn ( en hij leest wel eens mee ! )
G Ghanz Forumbewoner 30 apr 2013 #5.869 denk wel dat m da geweest is... tis daar anders aardig een *ord buurtje...
E eddepet007 Hoort bij de inboedel 30 apr 2013 #5.870 Weet niet stond aan doorgaande weg reed deur balkbrug
S soepkiepe Forumbewoner 30 apr 2013 #5.871 langs die weg waar ze geregeld staan te flitsen? volgens mij heb ik hem daar ook wel eens zien staan.
langs die weg waar ze geregeld staan te flitsen? volgens mij heb ik hem daar ook wel eens zien staan.
M mantadevil Hoort bij de inboedel 30 apr 2013 #5.872 Volgens mij staan die flikkers daar altijd te flitsen ,heb daar al paar keer bon gehad :swear stond toen ook vaak een paarse c kadett coupe langs die weg
Volgens mij staan die flikkers daar altijd te flitsen ,heb daar al paar keer bon gehad :swear stond toen ook vaak een paarse c kadett coupe langs die weg
S soepkiepe Forumbewoner 30 apr 2013 #5.873 ik 1 keer, was met mijn 1e auto, was een vrachtauto aan het in halen, tsja, ik moest wel gas bij geven haha. maar nu rijd ik er maar netjes 50 als ze er staan staat er een container in de middenberm
ik 1 keer, was met mijn 1e auto, was een vrachtauto aan het in halen, tsja, ik moest wel gas bij geven haha. maar nu rijd ik er maar netjes 50 als ze er staan staat er een container in de middenberm
P Pastra Loopt hier de deur plat 1 mei 2013 #5.874 Nog geen minuut geleden op de beneluxweg in Ijsselstein Utrecht: PK-xx-Kx, een donkere (grijs?) manta B2 welke moest keren voor de werkzaamheden op de de brug over de Kromme IJssel. Zag er vanuit kantoor goed uit :jerry Gr. Pastra
Nog geen minuut geleden op de beneluxweg in Ijsselstein Utrecht: PK-xx-Kx, een donkere (grijs?) manta B2 welke moest keren voor de werkzaamheden op de de brug over de Kromme IJssel. Zag er vanuit kantoor goed uit :jerry Gr. Pastra
R RISL Forumbewoner 2 mei 2013 #5.875 Oranje B1 met matzwarte motorkap, bij De Kort Trailer Service in Roosendaal. Heb die wagen wel eens vaker zien rijden, volgens mij is dit ook de oude wagen van een collega van me.
Oranje B1 met matzwarte motorkap, bij De Kort Trailer Service in Roosendaal. Heb die wagen wel eens vaker zien rijden, volgens mij is dit ook de oude wagen van een collega van me.
W wfvdijk Komt weleens kijken 3 mei 2013 #5.876 Vanmiddag deze B op A15 / Tiel van mijn plaatsgenoot(?) Sent from my iPad using Tapatalk HD
G Ghanz Forumbewoner 4 mei 2013 #5.877 rode manta b gezien in de krim vanmiddag. vanaf gramsbergen, richting kanaal de krim
S stationlod Komt weleens kijken 5 mei 2013 #5.878 gisterochtend bij mac hardenberg donkere b1 gezien! we hebben gezwaaid! ik reed in de grijze
M mantamartin Komt weleens kijken 5 mei 2013 #5.879 gisteravond (begin van de avond ergens) Een blauwe B, op de rotonde op de Brugstraat tussen Nieuwlande en de Krim.. zal Ghanz wel zijn geweest..?
gisteravond (begin van de avond ergens) Een blauwe B, op de rotonde op de Brugstraat tussen Nieuwlande en de Krim.. zal Ghanz wel zijn geweest..?