J JOZO Loopt hier de deur plat 8 mrt 2013 #5.761 oranje a manta in tv serie Flikken Maastricht, net 2 minuten geleden
C commodoreboy Lid 19 mrt 2013 #5.762 he deze manta nu op ebay! is nog een ongebruikte zonder nummers dus ideaal voor project. http://www.ebay.de/itm/Opel-Manta-B...&prg=1006&rk=1&sd=121002681361&#ht_500wt_1203" onclick="window.open(this.href);return false;
he deze manta nu op ebay! is nog een ongebruikte zonder nummers dus ideaal voor project. http://www.ebay.de/itm/Opel-Manta-B...&prg=1006&rk=1&sd=121002681361&#ht_500wt_1203" onclick="window.open(this.href);return false;
I ICEQUEEN_Manta_Logan Hoort bij de inboedel 11 mrt 2013 #5.763 Een B Manta bij mijn ouders voor de deur :thumb
M mantadevil Hoort bij de inboedel 11 mrt 2013 #5.764 Das die 24V toch die bij Rademakers te koop stond????,wel leuk ding
M Martijntwello Komt hier geregeld 11 mrt 2013 #5.765 @ICEQUEEN_Manta_Logan wrote:Een B Manta bij mijn ouders voor de deur :thumb das een bekende ja..... heb jij die gekocht ?
@ICEQUEEN_Manta_Logan wrote:Een B Manta bij mijn ouders voor de deur :thumb das een bekende ja..... heb jij die gekocht ?
I ICEQUEEN_Manta_Logan Hoort bij de inboedel 12 mrt 2013 #5.766 Nee mijn buurjongen en forumlid rearwheeldriven
D dannyvv Lid 13 mrt 2013 #5.767 kwam er 3 tegen! vauxhall manta! daar zullen er vast niet veel van rond rijden
G Ghanz Forumbewoner 14 mrt 2013 #5.769 ja da viel mij ook al op. en die rooie... ok een bekende geloof ik
M mantadevil Hoort bij de inboedel 14 mrt 2013 #5.770 Die rooie is van Eddie die vauxhall cavalier coupe (gele) heb je die op urk gespot wand daar komt deze vandaan dacht ik . staat ook op speurders te koop
Die rooie is van Eddie die vauxhall cavalier coupe (gele) heb je die op urk gespot wand daar komt deze vandaan dacht ik . staat ook op speurders te koop
D Dolmans Post best veel 14 mrt 2013 #5.771 @Martijntwello wrote:die zwarte.... 5 gaats onderstel :kewlpics even een domme vraag :???: : wat bedoel je daarmee?
@Martijntwello wrote:die zwarte.... 5 gaats onderstel :kewlpics even een domme vraag :???: : wat bedoel je daarmee?
M mantadevil Hoort bij de inboedel 14 mrt 2013 #5.772 die zwarte is al sinds 2006 niet meer gekeurd. wat ze bedoelen met 5 gaatst onderstel is dat er een ander set assen onder zit met 5 gaatst wielen ipv de 4 gaatst zoals een manta hem normaal heeft. simpele uitleg :jerry
die zwarte is al sinds 2006 niet meer gekeurd. wat ze bedoelen met 5 gaatst onderstel is dat er een ander set assen onder zit met 5 gaatst wielen ipv de 4 gaatst zoals een manta hem normaal heeft. simpele uitleg :jerry
I ICEQUEEN_Manta_Logan Hoort bij de inboedel 15 mrt 2013 #5.774 Grijze A Manta in Arnhem Rode A Manta in Arnhem
M mantaboy1976 Komt weleens kijken 15 mrt 2013 #5.775 Ik zag op de A50 tussen knooppunt Ewijk en Valburg richting Arnhem rond 13:00 een oranje B Manta met daarachter een autoambulance en daar stond een groene B manta op.
Ik zag op de A50 tussen knooppunt Ewijk en Valburg richting Arnhem rond 13:00 een oranje B Manta met daarachter een autoambulance en daar stond een groene B manta op.
M mantadevil Hoort bij de inboedel 15 mrt 2013 #5.776 Dat zal Edwin uit Almelo geweest zijn ,was groene CC waarschijnlijk wat op de kar stond was deze combinatie denk ik http://www.marktplaats.nl/a/auto-on...49651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr" onclick="window.open(this.href);return false;
Dat zal Edwin uit Almelo geweest zijn ,was groene CC waarschijnlijk wat op de kar stond was deze combinatie denk ik http://www.marktplaats.nl/a/auto-on...49651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr" onclick="window.open(this.href);return false;
M mantaboy1976 Komt weleens kijken 16 mrt 2013 #5.777 @mantadevil wrote:Dat zal Edwin uit Almelo geweest zijn ,was groene CC waarschijnlijk wat op de kar stond was deze combinatie denk ik http://www.marktplaats.nl/a/auto-on...49651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr" onclick="window.open(this.href);return false; Ja klopt, dat was die combinatie. Ik kon helaas geen foto maken omdat ik de andere kant op reed richting Druten.
@mantadevil wrote:Dat zal Edwin uit Almelo geweest zijn ,was groene CC waarschijnlijk wat op de kar stond was deze combinatie denk ik http://www.marktplaats.nl/a/auto-on...49651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr" onclick="window.open(this.href);return false; Ja klopt, dat was die combinatie. Ik kon helaas geen foto maken omdat ik de andere kant op reed richting Druten.
M manta11 Komt weleens kijken 16 mrt 2013 #5.778 Vandaag rond half 1 vlakbij Goes een manta b1 GT/E groen op een kar gespot. De manta was van een bekende van mij en stond te koop misschien iemand van hier gekocht?
Vandaag rond half 1 vlakbij Goes een manta b1 GT/E groen op een kar gespot. De manta was van een bekende van mij en stond te koop misschien iemand van hier gekocht?
G Ghanz Forumbewoner 16 mrt 2013 #5.779 vandaag weer MANTAstisch dagje... @steenwijk: blauwe Manta B1 met zwart front en motorkap, redelijk nette staat. @Dalfsen Manta B @vriezeveen: (houd je vast ) * Groene Manta B - bekende in de club * Oranje Manta B - bekende in de club, en in bovenstaande post reeds vermeld * Groene Manta B cc - wederom hierboven reeds vermeld * Rode Manta B - Cabrio * Zwarte Manta B - im stalling Collendoorn: Oranje Manta B1 Lutten: Grijze Manta B2 gsi en Manta A De krim ... ach verrek.. mijn eigen speelgoed :jerry
vandaag weer MANTAstisch dagje... @steenwijk: blauwe Manta B1 met zwart front en motorkap, redelijk nette staat. @Dalfsen Manta B @vriezeveen: (houd je vast ) * Groene Manta B - bekende in de club * Oranje Manta B - bekende in de club, en in bovenstaande post reeds vermeld * Groene Manta B cc - wederom hierboven reeds vermeld * Rode Manta B - Cabrio * Zwarte Manta B - im stalling Collendoorn: Oranje Manta B1 Lutten: Grijze Manta B2 gsi en Manta A De krim ... ach verrek.. mijn eigen speelgoed :jerry
S stationlod Komt weleens kijken 17 mrt 2013 #5.780 @ steenwijk gezien @ Dalfsen liever niet gezien :cry @ vriezenveen ook gezien :thumb @ de krim ook blauwe gezien in de veurtuune :hmmz gisteren @ raalte bij durisol nog grieze manta gsi gezien
@ steenwijk gezien @ Dalfsen liever niet gezien :cry @ vriezenveen ook gezien :thumb @ de krim ook blauwe gezien in de veurtuune :hmmz gisteren @ raalte bij durisol nog grieze manta gsi gezien