I ikdenman Loopt hier de deur plat 1 apr 2012 #5.321 vandaag rond 18:30 bij het circuit van assen een super mooie gif groene a manta ! 82-zr-00 volgens mij was het hulkie . :thumb
vandaag rond 18:30 bij het circuit van assen een super mooie gif groene a manta ! 82-zr-00 volgens mij was het hulkie . :thumb
E eddepet007 Hoort bij de inboedel 1 apr 2012 #5.322 zaterdag een beige hier in de straat gezien effe later een echte 400 en vandaag een atje op de maardijk in almelo
zaterdag een beige hier in de straat gezien effe later een echte 400 en vandaag een atje op de maardijk in almelo
J jwmanta Post best veel 2 apr 2012 #5.323 gister een witte b ter hoogte van nijverdal als ik het me nog goed herinner en div andere oldies bij de autocross in albergen
gister een witte b ter hoogte van nijverdal als ik het me nog goed herinner en div andere oldies bij de autocross in albergen
M Manta 24V Loopt hier de deur plat 3 apr 2012 #5.324 @jwmanta wrote:gister een witte b ter hoogte van nijverdal als ik het me nog goed herinner en div andere oldies bij de autocross in albergen Dat was ik
@jwmanta wrote:gister een witte b ter hoogte van nijverdal als ik het me nog goed herinner en div andere oldies bij de autocross in albergen Dat was ik
I ICEQUEEN_Manta_Logan Hoort bij de inboedel 3 apr 2012 #5.326 koekiemonster blauwe B1 Manta met GSI uitbouw in Beltrum gisteren
T The_Undertaker Loopt hier de deur plat 3 apr 2012 #5.328 Die heb ik ook wel es gezien in Hilversum, vlakbij 't station of niet?
G Ghanz Forumbewoner 3 apr 2012 #5.330 kan me nog herinneren zondag een heuse TE 2800 gezien te hebben. waar? @ hoogeveen.
I ikdenman Loopt hier de deur plat 3 apr 2012 #5.331 @Ghanz wrote:kan me nog herinneren zondag een heuse TE 2800 gezien te hebben. waar? @ hoogeveen. zeker die zilver/blauwe :thumb
@Ghanz wrote:kan me nog herinneren zondag een heuse TE 2800 gezien te hebben. waar? @ hoogeveen. zeker die zilver/blauwe :thumb
M mantallica Loopt hier de deur plat 3 apr 2012 #5.333 Zondag gespot in Hoogeveen een grijse Manta GT/E B1 iemand van hier?? :jerry
I ikdenman Loopt hier de deur plat 4 apr 2012 #5.334 @mantallica wrote:Zondag gespot in Hoogeveen een grijse Manta GT/E B1 iemand van hier?? :jerry zeker die grijze johan ??? :jerry :jerry :jerry
@mantallica wrote:Zondag gespot in Hoogeveen een grijse Manta GT/E B1 iemand van hier?? :jerry zeker die grijze johan ??? :jerry :jerry :jerry
T The_Undertaker Loopt hier de deur plat 4 apr 2012 #5.335 @ikdenman wrote:@mantallica wrote:Zondag gespot in Hoogeveen een grijse Manta GT/E B1 iemand van hier?? :jerry zeker die grijze johan ??? :jerry :jerry :jerry Met die zwarte motorkap zeker?
@ikdenman wrote:@mantallica wrote:Zondag gespot in Hoogeveen een grijse Manta GT/E B1 iemand van hier?? :jerry zeker die grijze johan ??? :jerry :jerry :jerry Met die zwarte motorkap zeker?
M mantallica Loopt hier de deur plat 4 apr 2012 #5.337 @ikdenman wrote:@mantallica wrote:Zondag gespot in Hoogeveen een grijse Manta GT/E B1 iemand van hier?? :jerry zeker die grijze johan ??? :jerry :jerry :jerry om precies te zijn grijs metallic :jerry :jerry
@ikdenman wrote:@mantallica wrote:Zondag gespot in Hoogeveen een grijse Manta GT/E B1 iemand van hier?? :jerry zeker die grijze johan ??? :jerry :jerry :jerry om precies te zijn grijs metallic :jerry :jerry
M mantallica Loopt hier de deur plat 4 apr 2012 #5.338 @The_Undertaker wrote:@ikdenman wrote:@mantallica wrote:Zondag gespot in Hoogeveen een grijse Manta GT/E B1 iemand van hier?? :jerry zeker die grijze johan ??? :jerry :jerry :jerry Met die zwarte motorkap zeker? En een mat zwarte motorkap :jerry
@The_Undertaker wrote:@ikdenman wrote:@mantallica wrote:Zondag gespot in Hoogeveen een grijse Manta GT/E B1 iemand van hier?? :jerry zeker die grijze johan ??? :jerry :jerry :jerry Met die zwarte motorkap zeker? En een mat zwarte motorkap :jerry
O Opelkees Hoort bij de inboedel 7 apr 2012 #5.340 draaide vanmiddag achter een rode B de a30 op bij Lunteren en de rally voor kids Manta in Ederveen/Lunteren
draaide vanmiddag achter een rode B de a30 op bij Lunteren en de rally voor kids Manta in Ederveen/Lunteren