Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Zaterdagmiddag in Apeldoorn een Manta gespot... Er stond iemand bij die zeker wel 100 kilo woog en die af en toe vieze luchtjes produceerde.. iemand van hier??
Er stond ook iemand bij met een blauwe Manta die zei dat ie groen was :hmmz
Afgelopen ...???... in ieder geval afgelopen week gespot op de Oranjesingel te Nijmegen richting Keizer Karelplein een licht-blauwe (baby-blauw] Manta A.
Kenteken AL-40-45
Zag er zeer zeer mooi uit !!!! :thumbup
Moest helaas zelf de Prins Bernardlaan op, anders had ik 'm nog wel even gevolgd.
Iemand foto's van deze zeer mooie verschijning ???? :kewlpics
Zo rond 16:45 een ontzettend dikke Manta B2 op de snelwegen A59 en A16. Schittend blauw, ontzettend breed en achterop in zwarte letters 'Irmscher'.
Ik reed zelf in die Capri Yellow Coupé die constant om jouw heen reed om foto's te maken
Sorry dat ik niet kon rijden, gaat moeilijk met zoveel kwijl op de voorruit door die dikke Manta....en dan ook nog eens proberen foto's te maken :jerry
Moet de foto's nog uploaden, maar zit de eigenaar van deze Manta hier op het forum?
gister avond tegen een uur of 11 in Sambeek een blauwe manta gespot met 400 uitbouw en mantzell front. overigens ook netjes een vossenstaartje aanwezig aan de binnenspiegel. Zwart leren interieur en blijkbaar iemand die in de kroeg(gouden leeuw) zat of zoveel vertrouwen heeft in de inwoners, want hij had z'n raam nog open staan.