Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ja moet wel keer weer mijne en edwin s gele is ook al verdwenen zijn dan wel weer gouwe en rooie en oranje voor terug ge komen en hopelijk binnen kort 2 blauwe
@manta_dennis wrote:Zaterdag rond het middag uur op de A12 tussen Maarn en Zeist richting Utrecht een matzwarte B. Had een luchthapper op de kap voor waarschijnlijk de 2.4, een ribbenkast achterop, geen achterbumper, dubbele vierkant koplampen en wielen met een brede rand.
Kenteken was iets van SY ..... dacht ik.
dat was de auto van keane. auto komt uit lichtenvoorde
Afgelopen zaterdagmiddag, rond 15:45 een schitterende Manta A in Breda, op de Sophiastraat. De bestuurder had volgens mij een vier- of vijfpuntsgordel om en de auto was een soort lichtblauw metallic gespoten. Ik stak m'n duim op en de bestuurder knikte nog ff terug.
Was helaas te laat voor het maken van een foto. Iemand van hier? Pm me dan even alsjeblieft.
Gespot deze week in Groesbeek bij de huisarts.... een oranje Manta A met GTE of SR striping.
En vandaag in Arnhem een oranje Manta B, met wat ik zo snel kon zien aardig wat plamuur plakken. Maar stond zelf nog bij de J.F.brug voor de stoplichten... de Manta reed richting MM en Musis-P.