E Eric BB Komt weleens kijken 3 aug 2010 #3.921 vanmiddag M.A.Nmafkees01 gespot slingerend tussen ruurlo en zutphen
M mantamafkees01 Loopt hier de deur plat 3 aug 2010 #3.922 origineel gepost door Eric BB vanmiddag M.A.Nmafkees01 gespot slingerend tussen ruurlo en zutphen Kon je dr niet langs met je Jetta?
origineel gepost door Eric BB vanmiddag M.A.Nmafkees01 gespot slingerend tussen ruurlo en zutphen Kon je dr niet langs met je Jetta?
E Eric BB Komt weleens kijken 3 aug 2010 #3.923 nee je slingerde te veel.. drinken en rijden mag toch niet?:agent
B babyblue Komt hier geregeld 3 aug 2010 #3.925 witte b met 400 uitbouw + vouwwagen op de N99 ging richting texel dacht ik zo reed net achterhem maar hij zag niks
witte b met 400 uitbouw + vouwwagen op de N99 ging richting texel dacht ik zo reed net achterhem maar hij zag niks
C calibra16v Lid 4 aug 2010 #3.928 origineel gepost door calibra16v vanmorgen op de a32 henk400rr gespot
H henk 400rr Hoort bij de inboedel 4 aug 2010 #3.930 Kan niet eens m'n manta stiekum weg brengen merk ik wel Het klopt, de auto staat inmiddels op de brug en wordt weer gerepareerd voor de rally blankenheim in sept. a.s.
Kan niet eens m'n manta stiekum weg brengen merk ik wel Het klopt, de auto staat inmiddels op de brug en wordt weer gerepareerd voor de rally blankenheim in sept. a.s.
F fun driver Komt weleens kijken 5 aug 2010 #3.932 afgelopen zaterdag in lopik op het de truckmeeting een donker blauwe manta a 02-AD-38 greetz
O opelclanermelo Komt weleens kijken 7 aug 2010 #3.933 vandaag in dedemsvaart witte manta B bij de kalk ovens rond 1 uur:wors over de rotonde gassen
H henk 400rr Hoort bij de inboedel 7 aug 2010 #3.934 origineel gepost door calibra16v heb op de a32 nog getoeterd reed in een witte crafter:jerry Ik dacht al...
origineel gepost door calibra16v heb op de a32 nog getoeterd reed in een witte crafter:jerry Ik dacht al...
G Ghanz Forumbewoner 7 aug 2010 #3.935 origineel gepost door opelclanermelo vandaag in dedemsvaart witte manta B bij de kalk ovens rond 1 uur:wors over de rotonde gassen met van die aquariums voorop kerel woont in dedemsvaart, mantallica kent m wel. is toch echt een zeer nette wagen. zie m regelmatig rijden daar. maaruh.. in dedemsvaart geweest dus. had je veel meer old-timer opel kunnen spotten. ook manta`s
origineel gepost door opelclanermelo vandaag in dedemsvaart witte manta B bij de kalk ovens rond 1 uur:wors over de rotonde gassen met van die aquariums voorop kerel woont in dedemsvaart, mantallica kent m wel. is toch echt een zeer nette wagen. zie m regelmatig rijden daar. maaruh.. in dedemsvaart geweest dus. had je veel meer old-timer opel kunnen spotten. ook manta`s
O opelclanermelo Komt weleens kijken 7 aug 2010 #3.936 ok heb wel oldtimer motoren gezien maar niet meer manta's
S stefansmilde Post best veel 7 aug 2010 #3.937 ben vanmorgen ook nog langs dedemsvaart gekomen met een a manta op de aanhanger
S stefansmilde Post best veel 7 aug 2010 #3.939 origineel gepost door Ghanz was je in drogterop geweest stefan nee ben daar niet geweest zijn daar ook a manta's te vinden dan:hmmz:hmmz:hmmz ben in hardenberg geweest
origineel gepost door Ghanz was je in drogterop geweest stefan nee ben daar niet geweest zijn daar ook a manta's te vinden dan:hmmz:hmmz:hmmz ben in hardenberg geweest
M MOOK Komt hier geregeld 7 aug 2010 #3.940 Vanmiddag uurtje of 15:30, Honselersdijk (Westland), grijze CC Gsi kenteken begon met L