M mantarick Komt weleens kijken 1 jul 2010 #3.821 vanmiddag in Boxtel bij v/d Elde (ziekenhuis) een goude B Manta met witte raam sticker.
T tonneke Komt weleens kijken 1 jul 2010 #3.822 origineel gepost door mantarick vanmiddag in Boxtel bij v/d Elde (ziekenhuis) een goude B Manta met witte raam sticker. Dat is de mijne Daar ben ik momenteel aan het werk nu.
origineel gepost door mantarick vanmiddag in Boxtel bij v/d Elde (ziekenhuis) een goude B Manta met witte raam sticker. Dat is de mijne Daar ben ik momenteel aan het werk nu.
A Ari Komt weleens kijken 2 jul 2010 #3.823 Vandaag op N302 bij Enkhuizen een blauwe B1 met dubbele koplampen ..-NZ-.. met een zilvere Zafira erachter aan. Iemand van hier???
Vandaag op N302 bij Enkhuizen een blauwe B1 met dubbele koplampen ..-NZ-.. met een zilvere Zafira erachter aan. Iemand van hier???
A alexmanta20E Komt weleens kijken 4 jul 2010 #3.824 zojuist ge spot op de A2 richting eindhoven thv leende. rood/bruin/paarse manta A. en in de andere richting (budel). een witte manta B 400 met de 400 stikker`s op de deuren. iemand van hier toevallig
zojuist ge spot op de A2 richting eindhoven thv leende. rood/bruin/paarse manta A. en in de andere richting (budel). een witte manta B 400 met de 400 stikker`s op de deuren. iemand van hier toevallig
T Tiedo Komt hier geregeld 4 jul 2010 #3.825 vanmiddag een gele a manta met vinyl dak gespot in leeuwarden, bij de prinsetuin:thumbup
T Tiedo Komt hier geregeld 4 jul 2010 #3.827 zag er van een afstandje goed uit, wij waren daar met de zonneboot aan het varen:thumbup
M mantamartin Komt weleens kijken 4 jul 2010 #3.829 Vanavond rond kwart voor acht, op de A37, Een donker rode Manta-A nam afslag Nieuw-Amsterdam/Veenoord
Vanavond rond kwart voor acht, op de A37, Een donker rode Manta-A nam afslag Nieuw-Amsterdam/Veenoord
C Christian-tsx Loopt hier de deur plat 5 jul 2010 #3.830 gisteravond rond kwart voor 9 een donkergroene A manta, in bergentheim langs het kanaal, bij de sporthal. we zaten allebei andersom in de auto om elkaars auto te bekijken
gisteravond rond kwart voor 9 een donkergroene A manta, in bergentheim langs het kanaal, bij de sporthal. we zaten allebei andersom in de auto om elkaars auto te bekijken
T Tiedo Komt hier geregeld 5 jul 2010 #3.831 vanochtend in oosterwierum (frl) een rode b manta met jalouzie en verbrede sr velgen gespot.
M Maartuh Komt hier geregeld 6 jul 2010 #3.833 man als je hier leest hoor je plaatsen waarvan je je afvraagt of ze wel in NL liggen Hierden, oosterwierum, bergentheim nog nooit van gehoord
man als je hier leest hoor je plaatsen waarvan je je afvraagt of ze wel in NL liggen Hierden, oosterwierum, bergentheim nog nooit van gehoord
O opelclanermelo Komt weleens kijken 6 jul 2010 #3.834 hierden ligt bij harderwijk wonen toch best bekende nederlanders:angel
K Keesjr Komt hier geregeld 6 jul 2010 #3.836 Wat voor vogels hebben ze daar?? (Gok op zwaluwen, maar je weet 't niet hé?)
C Christian-tsx Loopt hier de deur plat 7 jul 2010 #3.837 bergentheim, het mooie plaatsje vlak bij hardenberg. nog mooier is Oud-Bergentheim, hier woon ik namelijk.
bergentheim, het mooie plaatsje vlak bij hardenberg. nog mooier is Oud-Bergentheim, hier woon ik namelijk.
F fluks Komt hier geregeld 7 jul 2010 #3.838 vrijdag een rode b manta met 400 uitbouw gespot in meppel reed in meppel richting rontonde ruinerwold
vrijdag een rode b manta met 400 uitbouw gespot in meppel reed in meppel richting rontonde ruinerwold
F fun driver Komt weleens kijken 7 jul 2010 #3.839 vandaag op de molenweg in nijmegen,een blauwe a-manta met kent **-35-vm.
M mantarick Komt weleens kijken 7 jul 2010 #3.840 origineel gepost door tonneke origineel gepost door mantarick vanmiddag in Boxtel bij v/d Elde (ziekenhuis) een goude B Manta met witte raam sticker. Dat is de mijne Daar ben ik momenteel aan het werk nu. dan spot ik jou wel vaker, maar nooit op de zelfde weg!!haha!!
origineel gepost door tonneke origineel gepost door mantarick vanmiddag in Boxtel bij v/d Elde (ziekenhuis) een goude B Manta met witte raam sticker. Dat is de mijne Daar ben ik momenteel aan het werk nu. dan spot ik jou wel vaker, maar nooit op de zelfde weg!!haha!!